Vuoden 2017 nuorisotoiminnan avustusten haku

Sagi jakaa 2000 euron avustuksen seuroille nuorisotoiminnan järjestämiseen. Hakemukset tulee lähettää sähköisesti nuorisotoimikunnalle nuoriso@agilityliitto.fi. Hakemusten viimeinen palautuspäivä on sunnuntai 11.6.2017. Avustusta hakevat seurat laativat vapaamuotoisen hakemuksen, josta käy ilmi avustuksen käyttötarkoitus, yksityiskohtainen toimintasuunnitelma, budjetti, anottavan avustuksen suuruus, yhteyshenkilö yhteystietoineen sekä tilinumero. Avustusta hakevalla seuralla on omavastuuosuus toiminnan järjestämiskustannuksista. Hakemuksessa tulee eritellä seuran osuus kustannuksista sekä osuus, jota haetaan SAGIlta. Nuorisotyöryhmä esittää hakemusten perusteella avustuksen saajat liiton hallitukselle hakuajan päätyttyä. Kaikille hakijoille ilmoitetaan päätöksistä sekä myönnetyistä summista hallituksen 2.7.2017 kokouksen jälkeen. Myönnetyt avustukset maksetaan seuroille loppuraportin sekä todellisten kustannusten mukaan tositteita vastaan tapahtuman jälkeen.

Lisätiedot: nuoriso(at)agilityliitto.fi tai Vesa Kunttu 045 122 63 03