Lisenssin lunastaminen verkko-ostona

1. Siirry lisenssin verkko-ostoon

2. Täytä ja hyväksy henkilö- ja lisenssitiedot. Mikäli lunastat lisenssin ilman vakuutusta, muista lisätä oman tapaturmavakuutuksesi vakuutusnumero.

3. Tutustu lisenssin tuoteselosteeseen ja hyväksy lisenssi- ja vakuutusehdot.

4. Tulosta tai tallenna lasku. Laskusta löydät lisenssin maksamisessa tarvittavan viitenumeron sekä henkilökohtaisen Sportti-ID:n. Henkilötunnukseen sidottu Sportti-ID säilyy jatkossa samana urheilulajista riippumatta.

5. Maksa lisenssi käyttämällä laskulta löytyvää viitenumeroa. Huomaathan, että lisenssi tulee voimaan vasta maksettuasi lisenssin.

6. Säilytä ostokuitti. Epäselvässä tilanteessa lisenssin ostokuitti toimii tositteena voimassa olevasta lisenssistä.

7. Lisenssi toimitetaan valintasi mukaan joko sähköisenä mobiilisovelluksena puhelimeen (edellyttää internet-yhteyttä) tai pdf-korttina sähköpostiin. Mikäli et halua ottaa sähköistä lisenssikorttia käyttöön, niin tulostathan pdf-kortin talteen. Sähköisellä lisenssikortilla tai pdf-kortilla osoitat kilpailuoikeutesi agilitykilpailuissa ja muissa tapahtumissa.

Lisenssien keskitetty hankinta Sporttirekisteristä

Jäsenyhdistykset voivat hankkia jäsentensä lisenssit myös keskitetysti Sporttirekisteristä. Palvelun edellyttämät käyttäjätunnukset voi pyytää osoitteesta toimisto (at) agilityliitto.fi.

toimisto (at) agilityliitto.fi