20.3.2021 Koronaturvallinen agility -webinaari

Suomen Agilityliitto järjestää lauantaina 20.3. Koronaturvallinen agility -webinaarin, johon toivotamme kaikki jäsenyhdistysten edustajat tervetulleeksi.

Haluamme ottaa jäsenyhdistykset yhä vahvemmin mukaan heitä koskettavaan päätöksentekoon, jonka vuoksi järjestämme lauantaina 20.3.2021 klo 14:00 etäyhteydellä pidettävän Koronaturvallinen agility -webinaarin. Webinaarissa etsitään yhdessä toimintatapoja harrastus- ja kilpailutoiminnan uudelleenkäynnistämiseen sekä jaetaan kokemuksia ja toimintatapoja.

Webinaari toteutetaan YouTubessa ja osallistujarajoituksin Google Meetissä. YouTube-toteutus on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat katsoa ja kuunnella webinaaria, mutta eivät tarvitse puhemahdollisuutta erikseen. Google Meetin kautta osallistuminen on tarkoitettu ensisijaisesti jäsenyhdistysten edustajille, joilla on tarve puhemahdollisuudelle. Molemmissa toteutuksissa on chat-keskustelut, joihin voi jättää viestejä ja kommentteja luettavaksi. Tilaisuus tallennetaan ja tallenne on katsottavissa myöhemmin YouTubessa.

Lue tiedote ja ilmoittaudu