Seuratoimiseminaari Helsingissä

Suomen Agilityliiton seuratoimijaseminaari järjestetään lauantaina 25.4.2015 ja kevätkokous sunnuntaina 26.4.2015 Helsingissä, Satakuntatalon Kiltasalissa, os. Lapinrinne 1.

Lauantain seuratoimijaseminaarissa on mm. mahdollisuus keskustella kv-sääntömuutoksista Merja Suomalaisen johdolla. Liiton puheenjohtaja Petteri Kerminen kertoo miten nykysääntö on muuttanut kisatoimiston tehtäviä sekä Kennelliiton sähköisen rajapinnan tuomista muutoksista anomuksiin ja tulosten toimittamiseen. Eläinlääkäri Simona Lilius-Lappalainen eläinlääkäriasema Univetista luennoi urheilukoirien vammoista ja Timo Hämäläinen Pohjanmaan Liikunnasta ja urheilusta opastaa jäsenseuroja EU-tukien hakemisessa. Sari Parviainen alustaa agilityrankingista ja seminaarin päätteeksi osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä liiton hallitukselle.

Seuratoimijaseminaariin on vapaa pääsy kaikilla agilityliiton jäsenseurojen jäsenillä. Lounaat ovat omakustanteisia.