2018 kilpailujen ilmoittautumiset suljetaan teknisistä syistä väliaikaisesti

Kennelliiton valtuusto hyväksyi sunnuntaina 26.11.2017 Suomen Agilityliiton sääntömuutosesityksen kansallisista säkäluokista. Meillä on kansallisesti 1.1.2018 alkaen viisi kokoluokkaa:

• pikkumini (alle 28cm), lyhenne XS

• mini (alle 35cm), lyhenne S

• medi (vähintään 35cm mutta alle 43cm), lyhenne M

• pikkumaksi (vähintään 43cm mutta alle 50cm), lyhenne SL

• maksi (vähintään 43cm), lyhenne L

Sääntömuutoksen vahvistuksen myötä olemme saaneet varmistuksen nykyisen kilpailu- ja tulosjärjestelmän (KITU) tilanteesta.

Nykyisen KITUn kautta ei voi ilmoittautua uusiin kansallisiin XS ja SL luokkiin. Tämän vuoksi kaikki 1.1.2018 jälkeen olevien kilpailujen ilmoittautuminen suljetaan väliaikaisesti.

Olemme tehneet elokuusta lähtien uutta KITUa, joka korvaa nykyisen järjestelmän. Ns. "KITU 2.0" versioon tulee mahdollisuus ilmoittautua kaikkiin viiteen säkäluokkaan. Tavoitteena on, että vuoden 2018 kisoihin ilmoittautumisen mahdollistava versio KITU 2.0-järjestelmästä avataan maanantaina 18.12. Kilpailijoiden on hankittava kilpailulisenssi ennen ilmoittautumista.

Kilpailijoihin tämä vaikuttaa seuraavasti:

1. Kilpailijalla tulee olla ilmoittautumishetkellä voimassa oleva kilpailulisenssi.

2. Kilpailija ilmoittautuu vuoden 2018 vain uuden KITUn kautta.

Julkaisemme uuden KITUn osoitteen ja kuvallisen ohjeistuksen ilmoittautumisesta heti kun ne ovat julkaisukelpoisia.