Agilityliitto ja Agria Eläinvakuutus yhteistyöhön

SAGIn lisenssinhaltijat saavat jatkossa alennuksia Agrian vakuutuksista.

Suomen Agilityliitto ja Agria Eläinvakuutus ovat aloittaneet yhteistyön. Agria on vuosina 2017–2018 yksi Agilityliiton pääsponsoreista.

Yhteistyön ansiosta Suomen Agilityliiton lisenssinhaltijoilla on mahdollisuus saada Agrialta kymmenen prosentin alennus koiravakuutustensa vakuutusmaksuista. Jos perheessä on useita koiria, ryhmäalennus voi kasvaa jopa 25 prosenttiin.

Etuhinnat ovat sovellettavissa vain SAGIn jäsenyhdistysten lisenssinhaltijoiden koirille.

– Yhteistyö on meillekin iso juttu. Pääsemme näkymään SAGIn rinnalla suurissa tapahtumissa, muun muassa Pohjoismaiden mestaruuskilpailuissa vuonna 2018. Agriahan toimii kaikissa Pohjoismaissa, sanoo Agrian Suomen maajohtaja Anna Linder.

Agria on yksi maailman suurimpia eläinvakuutusyhtiöitä. Se tarjoaa markkinoilla täyden valikoiman vakuutustuotteita koiranomistajille ja -kasvattajille Suomessa.

Agilityharrastajien kannalta hyödyllinen on esimerkiksi käyttöominaisuusvakuutus, joka korvaa vakuutuksenottajalle, jos koiran käyttöominaisuus menee esimerkiksi loukkaantumisen takia. Hoitokuluvakuutukseen puolestaan voi ottaa lisäturvaksi kuntoutusturvan, joka korvaa kuntoutuksen aiheuttamat kustannukset.

Lue lisää vakuutuksista Agrian sivuilta.