Hae European Open Junior 2016 -joukkueseen

EOJ 2016 järjestetään 7.−10.7.2016, Čilistovssa, Slovakiassa. European Open Junior on FCI:n vuosittain järjestämä lapsille (vuonna 2002 ja myöhemmin syntyneet) ja junioreille (1998−2001 syntyneille) avoin agilitykilpailu. Viikonlopun aikana kilpaillaan yksilö- ja joukkuemestaruuksista. Kilpailu on avoin myös x-rotuisille koirille. Koirien tulee olla rekisteröity Suomen Kennelliiton rotukoira- tai koirarekisteriin.

SAGI valitsee kilpailuun lähetettävän joukkueen. EOJ 2016 -joukkueeseen valitaan kilpailunjärjestäjän myöhemmin vahvistama enimmäismäärä koirakoita (24 koirakkoa vuonna 2016, josta korkeintaan puolet maxeja). Ensin nimetään joukkueet kaikkiin kilpailuluokkiin pisteytyksen mukaisesti (lapsissa on mini-medi sekä maksi joukkue, ja nuorissa on mini-medi sekä maksijoukkue). Jäljelle jäävät paikat täytetään pisteytyksen mukaisessa järjestyksessä.

Joukkueen jäsenet vastaavat matkakuluistaan ja hoitavat matkajärjestelyt itse.

Ohjaajan tulee olla Suomen kansalainen, ja hänellä tulee olla voimassa oleva kilpailulisenssi. Koiran tulee olla rekisteröity Kennelliiton rotukoirarekisteriin tai tunnistusmerkintärekisteriin (FIX).

Miten haku tapahtuu?

European Open Junior -joukkueeseen haetaan sähköisellä hakulomakkeella. Hakijalla tulee olla voimassa oleva lisenssi vuodelle 2016. Lisäksi sisäänkirjautumisessa tarvitaan Sporttirekisterin salasana. Huomaathan, että lisenssin ja maksun kirjautuminen Sporttirekisteriin saattaa kestää pari päivää, joten lunastathan lisenssin hyvissä ajoin ennen hakulomakkeen täyttämistä.

Hakuaika on 22.1.2016−3.2.2016.

Ongelmia sisäänkirjautumisessa hakulomakkeelle?

Sähköisen hakulomakkeen käyttäjätunnuksena toimii kunkin ohjaajan henkilökohtainen Sportti-ID. Salasana on Sporttirekisterin oma salasana, joka eroaa kilpailuihin ilmoittauduttaessa käytettävästä KITU-järjestelmän salasanasta. Mikäli et muista sporttirekisterin salasanaasi, pyydä Sporttirekisteristä uusi salasana painamalla kirjautumissivun oikeassa alalaidassa sijaitsevaa “unohditko salasanasi” -linkkiä. Järjestelmä lähettää sinulle välittömästi uuden salasanan lisenssiä lunastaessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Sporttirekisteriin salasanan pääset tilaamaan tästä: https://rekisteri.sportti.fi/

Mikäli et saa uutta salasanaa sähköpostiisi, se saattaa johtua siitä, että sähköpostiosoitteesi on vaihtunut lisenssin lunastamisen jälkeen tai että olet lisenssiä lunastaessasi näppäillyt sähköpostiosoitteesi väärin. Tässä tapauksessa lähetä asiasta korjauspyyntö osoitteeseen toimisto (at) agilityliitto.fi, niin sähköpostiosoitteesi korjataan Sporttirekisteriin.

Lisätietoihin ja hakemukseen pääset tästä

nuoriso-tr (at) agilityliitto.fi