Kolmannen TopTeam-leirin kuunteluoppilaspaikat 13.−14.2.2016

Agilityseurojen kouluttajilla, jäsenillä ja muilla korkeisiin tavoitteisiin tähtäävästä agilityharjoittelusta kiinnostuneilla on jälleen helmikuussa mahdollisuus lisätä osaamistaan ilmoittautumalla kuunteluoppilaaksi kauden kolmannelle TopTeam-leirille.

TopTeam-kauden kolmas leiri järjestetään Seinäjoella 13.−14.2.2016. Leiriviikonlopun lajitreenit järjestetään Hau Hau Champion Areenalla. Leiri alkaa lauantaina klo 8.30 ja päättyy sunnuntaina klo 18 mennessä.

TopTeam-valmennuksesta kiinnostuneilla on mahdollisuus tulla seuraamaan leiriviikonloppua kuunteluoppilaana hintaan 25 €/päivä. Kuunteluoppilaspaikkoja voidaan joutua rajaamaan tilarajoitteista johtuen  ole siis ajoissa liikkeellä! Ensisijaisesti kuunteluoppilaspaikat ovat tarkoitettuja jäsenseurojen aktiivisille kouluttajille, mutta mikäli tilaa jää, loput paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Toisen leiriviikonlopun kuunteluoppilaana pääset seuraamaan Ville Liukan, Iida Vakkurin, Senni Huotarin ja Sanna Lehtosen lajitreenejä, Anne Talvitien mentaalivalmennusta sekä tutustumaan agilityurheilijoille suunnattuihin Mikko Liljan fysiikkaharjoituksiin.

TopTeam-valmennukseen tutustumalla sinulla on mahdollisuus saada lisää ideoita, menetelmiä ja toteutustapoja niin lajiharjoitteiden valintaan ja monipuolisten treenien suunnitteluun kuin oheisharjoitteiden toteutukseen. Kuunteluoppilaana saat agilitytreenien ratapiirrustukset käyttöösi heti tuoreeltaan ja seuraamalla aktiivisesti tiimiläisten treenipäiviä voit poimia sieltä täältä monipuolisen kattauksen vinkkejä myös oman tai koulutettaviesi kehittymisen tueksi.

Kommentteja TopTeam-leirin kuunteluoppilailta:

“Todella paljon hyödyllistä tietoa tuli itselle ja vietäväksi taas eteenpäin omille koulutettaville ja seuran muille kouluttajille.”

“Näin kouluttajan näkökulmasta oli erittäin antoisaa, että mukana oli hyvin eritasoisia ja tyyppisiä koiria ja ohjaajia.”

“Leiriviikonlopun anti oli todella monipuolinen!”

Ilmoittaudu kuunteluoppilaaksi lähettämällä sähköposti osoitteeseen jonna.vayrynen@agilityliitto.fi. Ilmoittautuminen on sitova. Maksu maksetaan ennen leiriviikonloppua vastausviestissä annettujen maksutietojen mukaisesti.

Tervetuloa lisäämään lajiosaamistasi TopTeamin siivelle!