Liittokouluttajat 2021

Liittokouluttaja tekee agilityurheiluun liittyvää koulutus-, kehitys-, valmennus- ja valistustoimintaa ensisijaisesti SAGIn jäsenyhdistysten kanssa. Liittokouluttajat ovat sopimuksen mukaan SAGIn jäsenseurojen käytettävissä avustaen koulutukseen ja valmennukseen liittyvissä asioissa, esim. seuran kokonaisvaltaisessa koulutuksen ja valmennuksen suunnittelussa sekä voivat auttaa seurojen toiminnan kehittämisessä pitämällä seurojen kouluttajien ja valmentajien jatkokoulutuksia.

Suomen Agilityliiton hallitus on kokouksessaan 11/2020 (17.12.) myöntänyt koulutustoimikunnan esityksestä liittokouluttajaoikeudet alla olevan listan henkilöille kaudeksi 1.1.-31.12.2021. Liittokouluttajia on kaudella 2021 yhteensä 23. SAGIn jäsenyhdistykset voivat olla suoraan yhteydessä liittokouluttajiin. Liittokouluttajat voivat vetää AVA1- ja AVA2-koulutuksia sekä avustaa seuran koulutus- ja valmennustoiminnan kehittämisessä. Liittokouluttaja on tehtävässään liiton edustaja ja luottamushenkilö, jota sitovat liiton yleiset ohjeet, säännöt ja velvoitteet, esimerkiksi liiton toimintaa ohjaavat eettiset ohjeet.

Liittokouluttajien yhteystiedot ja esittelyt löytyvät SAGIn nettisivujen Liittokouluttaja-osiosta.

Marianne Asikainen (Kaarina)
Nina Hänninen (Kuopio)