Suomen Agilityliitto hakee v. 2016−2017 TopTeamiin valmentajaryhmää ja seuroja isännöimään leirejä

Onko se sinun kokoamasi valmentajaryhmä tai seurasi?

Paljon positiivista palautetta saanut TopTeam jatkuu ensi syksynä, ja nyt haemme henkilöitä tekemään seuraavasta TopTeamistä vieläkin paremman sekä seuroja isännöimään leiriviikonloppuja!

Valmentajaryhmä:

Tänä vuonna haemme yksittäisten valmentajien sijaan valmentajaryhmää vastaamaan kokonaisvaltaisesti TopTeam 20162017 -kauden suunnittelusta ja valmennuksesta. Valmentajaryhmä muodostuu agilityn lajivalmentajista ja muista kehittymistä tukevista ammattilaisista, esimerkiksi fysiikka- ja mentaalivalmentajista. Valmennustiimi voi sisältää lisäksi pelkästään käytännön järjestelyistä vastaavan henkilön. Valmentajaryhmän kokoa tai kokoonpanoa ei ole tarkasti määritelty, vaan hakijat määrittelevät sen itse hakemuksessaan.

Valmentajaryhmä valmistelee valintakriteerit sekä valitsee osallistujat TopTeamiin yhteistyössä SAGIn koulutustoimikunnan kanssa. Valmentajaryhmä suunnittelee TopTeam-kokonaisuuden rakenteen ja painotukset yhdessä koulutustoimikunnan kanssa. Ryhmä myös vetää TopTeam-leirit ja mahdollisen valintojen tueksi järjestettävän näyttötilaisuuden.

Valmentajaryhmän haku:
Hakulomakkeeseen tästä

Lisätietoja valmentajaryhmän hausta: koulutus-tmk@agilityliitto.fi

TopTeam leiri-isännyys:

Suomen Agilityliitto (SAGI) tarjoaa jäsenyhdistyksilleen mahdollisuuden toimia isäntinä TopTeam-leireillä. Yhdistykset esittävät hakemuksessaan agilitykoulutustilan käyttömahdollisuudet, tilat luennoille, pienryhmätöille sekä fysiikkavalmennukselle ja lähialueen majoitusmahdollisuudet. Yhdistyksellä on mahdollisuus lähettää enintään 5 omaa kouluttajaansa kuunteluoppilaaksi seuraamaan TopTeam-leirejä.

• Leirit

• 27.28.8.2016

• 26.27.11.2016

• 25.26.2.2017

• 20.21.5.2017

Lisätiedot: koulutus-tmk@agilityliitto.fi

Leiri-isännyyden haku:
Hakulomakkeeseen tästä

TopTeam-leiripaikkakuntana toimimisesta kiinnostuneita seuroja pyydetään täyttämään sähköinen hakukaavake 1.2.15.3.2016.

Oletko kiinnostunut osallistumaan TopTeamiin?

Seuraava TopTeam-kausi käynnistyy syksyllä 2016!

Vuoden 20152016 TopTeam toteutettiin aiemmista kausista poiketen siten, että mukaan pääsi huipulla kisaavien lisäksi potentiaalisia, huipulle tähtääviä koirakoita. Kokeilu on osoittautunut onnistuneeksi, ja myös seuraava TopTeam-kausi toteutetaan samalla toimintamallilla.

Koirakoita kauden 20162017 TopTeamiin valitaan enintään 40. Noin puolet valittavista koirakoista on jo uransa huipulla olevia koirakoita, ja toinen puoli potentiaalisia, kansalliseen ja kansainväliseen menestykseen tähtääviä uransa alkuvaiheessa olevia koirakoita. TopTeamiin on varattu kaksi paragilitaajan paikkaa ja erillinen ryhmä enintään viidelle (5) nuorisoagilitaajalle. TopTeamiin valitaan myös varakoirakoita, jotka nousevat varsinaisten koirakoiden paikalle esimerkiksi sairaus- ja loukkaantumistapauksissa. Lisäksi varakoirakoiksi valitut ohjaajat saavat halutessaan osallistua kauden kaikille TopTeam-leireille ilman koiraa.

TopTeamin koirakkopaikat tulevat hakuun heti, kun valmentajaryhmä on valittu ja valintaperusteista on päätetty. Lisätietoja TopTeamista julkaisemme huhtikuussa.

Lisätiedot: koulutus-tmk@agilityliitto.fi