Suomen Agilityliiton yleinen avustus nuorisotoiminnan järjestämiseen seuroissa vuonna 2016

Suomen Agilityliitto jakoi vuonna 2015 jäsenseuroille yleistä avustusta nuorisotoiminnan järjestämiseen. Tänä vuonna jaetaan 1500€ samaan tarkoitukseen. Hakemukset tulee lähettää sähköisesti nuorisotyöryhmälle nuoriso-tr (at) agilityliitto.fi. Hakemusten viimeinen palautuspäivä on sunnuntai 3.4.2016.

Avustusta hakevat seurat laativat vapaamuotoisen hakemuksen, josta käy ilmi avustuksen käyttötarkoitus, yksityiskohtainen toimintasuunnitelma, budjetti toimintasuunnitelman pohjalta,  anottavan avustuksen suuruus, yhteyshenkilö yhteystietoineen sekä tilinumero. Avustusta hakevalla seuralla on myös omavastuuosuus toiminnan järjestämiskustannuksista. Hakemuksessa tulee eritellä seuran osuus kustannuksista sekä osuus jota haetaan SAGIlta.

Nuorisotyöryhmä esittää hakemusten perusteella avustuksen saajat koulutustoimikunnalle ja edelleen hallitukselle hakuajan päätyttyä.

Kaikille hakijoille ilmoitetaan päätöksistä sekä myönnetyistä summista hallituksen 24.4.2016 kokouksen jälkeen. Myönnetyt avustukset maksetaan seuroille loppuraportin sekä todellisten kustannusten mukaan tositteita vastaan tapahtuman jälkeen.

Lisätiedot: nuoriso-tr (at) agilityliitto.fi