Suomen agilitymaajoukkueen fanipaidat

SAGI vastaa fanipaidan käyttäjien toiveeseen! Tämän vuoden fanipaita on sama Nonamen tekninen t-paita, jota maajoukkue käyttää, mutta paidan ja painatusten värit ovat fanipaidassa toisin päin. FANIPAITA on väriltään valkoinen ja painatukset on tehty sinisellä. Selkään painetaan teksti Agility Team Finland Supporter. Paita on unisex-mallinen ja siitä on saatavissa koot 120/130, 140/150 ja xxs-xxxxl. Paidan hinta on 29 euroa. Suuntaa-antava kuva MAAJOUKKUEENpaidasta on nähtävillä SAGIn FB-sivuilla: https://www.facebook.com/Agilityliitto/photos/a.392808672480.165987.67953242480/10154987607937481/?type=3&theater¬if_t=like¬if_id=1491814876519470, fanipaidassa värit ovat siis toisin päin. Myös pienemmille faneille on tarjolla oma paitansa: valkoiseen puuvillapaitaan painetaan selkään teksti Agility Team Finland Supporter ja hihaan Suomen lippu. Lasten paitaa on saatavissa koot 90/100-150/160 cm ja sen hinta on 10 euroa.

Mikäli haluat pukeutua fanipaitaan kesän European Openissa tai European Open Junior -kilpailuissa, täytyy tilaus jättää jo HUOMISEEN 11.4.2017 mennessä! SAGI ottaa paitoja myyntiin kesän arvokisoihin viitisenkymmentä kappaletta, mutta ilman ennakkotilausta emme voi taata paitojen riittävyyttä kaikille halukkaille. PM- ja MM-kisoihin sekä PAWC:iin paitaa mielivien tulee jättää tilaus maajoukkueen karsintakilpailuihin mennessä!

Ja miten se tilaus tehdään? Tällä lomakkeella: http://bit.ly/fanipaita. Huomioithan, että tilaus on sitova!