Mittaustilaisuuksia alkuvuodelle

Vuoden 2018 ensimmäiset mittaustilaisuudet on nyt vahvistettu. Lisää ajankohtia ja paikkakuntia julkistetaan heti, kun niihin saadaan riittävä määrä mittaavia tuomareita sekä vahvistukset tilojen osalta.

Ilmoittautumiset avataan viimeistään 1 kk ennen tilaisuutta, ja suljetaan viikkoa ennen tilaisuutta. Poikkeuksena helmikuun ensimmäiset tilaisuudet, joissa ilmoittautumisaika on lyhyt. Koko päivän kestäviin tilaisuuksiin otetaan enintään 250 koiraa per mittaustilaisuus, iltatilaisuuksiin raja on n. 150 koiraa.

Mittaustodistuksen hinta:

5€ / ensimmäinen mittaustodistus (= koiran ensimmäinen mittaustilaisuus)

15€ / todistus, jos koira tulee mittaustilaisuuteen uudestaan

Mittaustodistuksen hinnalla katetaan mittaustilaisuuden kuluja (esim. mittaavien tuomareiden matkakulut). Mittaustodistuksien hintoja on nostettu vuodelle 2018, jotta mittaustilaisuuksia pystytään varmasti järjestämään riittävän monta ja riittävän laajalti ympäri Suomea. Uusissa säännöissä on linjattu, että ohjaaja voi koska tahansa halutessaan tuoda koiran 4 kertaa uudestaan mittaustilaisuuteen (max. 5 krt yhteensä). Uusintamittauksen hinnan toivotaan ohjaavan harrastajia miettimään, missä tilanteissa uusintamittausmahdollisuutta kannattaa käyttää.

Alla nyt vahvistetut mittaustilaisuudet - julkaisemme lisää mahdollisimman pian. Tulemme varmasti muillekin paikkakunnille ja myös Itä-Suomeen ja Ahvenanmaalle!

6.2. Lohja

Osoite: Lägi-Areena, Pysäkkitie 5, 08680 Lohja, kenttä 1

Tilaisuus alkaa klo 18.

Ilmoittaudu tästä: https://goo.gl/forms/UYtw8Yaar0zJaAYs2

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 4.2. Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 5.2.

10.-11.2. Oulu

Osoite: paikka varmistuu 1.2. mennessä

Tilaisuus alkaa 10.2. n. klo 11 ja 11.2. n. klo 9:30

Ilmoittaudu tästä: https://goo.gl/forms/3Kun8fqZIq7B2wi92

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 5.2. Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 6.2.

25.2. Turku

Osoite: tarkempi paikka varmistuu 20.2. mennessä

Ilmoittaudu tästä: https://goo.gl/forms/8oPS5vsZjDirHx0q1

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 20.2. Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 21.2.

3.3. Tampere

Osoite: tarkempi paikka varmistuu 25.2. mennessä

Ilmoittaudu tästä: https://goo.gl/forms/j5cHpJCS8ceZT0xh2

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 25.2. Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 27.2.

24.-25.3. Lappi, Ivalo ja Rovaniemi

Osoite: 24.3. Ivalon tarkempi paikka varmistuu 1.3. mennessä. 25.3. Rovaniemi, Pahtajakuja, 96400 Rovaniemi.

Tilaisuuksien alkamisajat vahvistetaan 1.3. mennessä.

Ilmoittaudu tästä: https://goo.gl/forms/eNzBxRGnWeDCEbst2

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 20.3 Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 21.3.

7.4. Jyväskylä

Osoite: tarkempi paikka varmistuu 31.3. mennessä

Ilmoittaudu tästä: https://goo.gl/forms/EdONLMb0a05ze0yn2

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 1.4. Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 2.4.

PERUTTU 21.4. Tampere

Osoite: tarkempi paikka varmistuu 15.2. mennessä

Ilmoittaudu tästä: PERUTTU KEVÄTKOKOUKSEN VUOKSI

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 16.4. Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 17.4.

6.5. Vaasa

Osoite: tarkempi paikka varmistuu 1.5. mennessä

Tilaisuus alkaa n. klo 10

Ilmoittaudu tästä:  https://goo.gl/forms/853hUxnGC50Q2bqn2

Ennakkoilmoittautuminen sulkeutuu 1.5. Ilmoittautuneille tiedotetaan arvioitu ajankohta mittaukselle viimeistään 2.5.

SAGI on julkaissut lokakuussa 2017 ohjeen mittaukseen osallistuville. Voit tutustua siihen tästä linkistä.

Mittaustilaisuuksiin ja niihin ilmoittautumiseen liittyvät tiedustelut
Minna Räsänen 050 - 406 07 15 (iltaisin)

Jessi Landen 040 - 760 7722

mittaukset@agilityliitto.fi