Vastaavien koetoimitsijoiden nettikoulutus-osa 1, 27.12.2017

SAGIn sääntötyöryhmä, toimisto ja koulutustoimikunta järjestävät jäsenseurojen vastaaville koetoimitsijoille ja agilitytuomareille tarkoitettuja uudistettuihin sääntöihin ja KITUun liittyvät internetkoulutuksia.

Ensimmäinen koulutus käsittelee uudistuvia kansallisia sääntöä, siihen liittyviä ohjeita ja mitä kilpailuissa käytännössä muuttuu ja se järjestetään 27.12.2017 klo 18 alkaen. Ilmoittautuminen (linkki ilmoittautumislomakkeeseen) on tässä vaiheessa rajattu seurojen vastaaville koetoimitsijoille ja tuomareille. Koulutus tulee myöhemmin nähtäväksi kaikille asiasta kiinnostuneille.

Koulutuksen toinen osa käsittelee KITU 2.0 uudistuksia seuranäkökulmasta ja se järjestetään vasta tammikuun 2018 aikana.

Tiedustelut:
mia.laamanen@agilityliitto.fi tai saannot@agilityliitto.fi