Uutisarkisto

Uutisten kommentointi

Kommentoithan uutisia aina koko nimelläsi. Sähköpostiosoitteita ei julkaista.

Hae EO2011 -joukkueeseen

*Lomake toimii nyt*

European Open on vuosittainen FCI:n järjestämä kaikille koirakoille avoin agilitykilpailu. Viikonlopun aikana kilpaillaan yksilö- ja joukkuemestaruuksista. Kilpailuun voivat osallistua kaikkien tasoluokkien koirat, ja se on avoin myös sekarotuisille koirille. Koirien tulee olla rekisteröity Suomen Kennelliiton rotukoira- tai koirarekisteriin.

European Open 2011 kilpailu järjestetään 29.07.2011 – 31.07.2011 SVÖ Bad Hallissa, Salzburgin lähellä Itävallassa.

SAGI valitsee vuoden 2011 European Open -kilpailuun lähetettävän joukkueen, jonka lopullinen koko vahvistuu myöhemmin. Vuonna 2010 joukkueeseen voitiin nimetä 32 koirakkoa, joista korkeintaan puolet sai olla makseja. Joukkueen jäsenet vastaavat kilpailu- ja matkakuluistaan ja hoitavat matkajärjestelyt itse.

Edustusjoukkueeseen hakeminen

European Open -joukkueen valinnoissa huomioidaan 8 parasta tulosta vuodelta 2010 seuraavasti:

- 1-lk 0-tulos 1p
- 2-lk 0-tulos 2p
- 3-lk 0-tulos 3p

3-luokassa lisäksi sijoituspisteitä saa nollatuloksella seuraavasti:

- 1. sija 5p
- 2. sija 4p
- 3. sija 3p
- 4. sija 2p
- 5. sija 1p

Mikäli 8 parhaan tuloksen välille ei saada eroa, huomioidaan 9. jne. paras tulos.

European Open -joukkueeseen haetaan sähköisellä hakulomakkeella. Hakijalla tulee olla voimassa oleva lisenssi vuodelle 2011; lisäksi sisäänkirjautumisessa tarvitaan Sporttirekisterin salasana. Huomaathan, että lisenssin ja maksun kirjautuminen Sporttirekisteriin saattaa kestää pari päivää, joten lunastathan lisenssin hyvissä ajoin ennen hakulomakkeen täyttämistä.

Hakuaika päättyy 14.1.2011.

toiminnanjohtaja Riikka Korvenoja
toimistosihteeri Sanna Huttunen (Sporttirekisteriin liittyvät asiat)
Tiia Vitikainen (joukkueen valintaan liittyvät asiat)