Uutisarkisto

Uutisten kommentointi

Kommentoithan uutisia aina koko nimelläsi. Sähköpostiosoitteita ei julkaista.

Ilmoittaudu kevätseminaariin

Agilityliiton kevätseminaari lauantaina 21.4.2012 Helsingissä on valitettavasti jouduttu perumaan vähäisen osallistujamäärän takia. Ilmoittautumisaikaa olisi ollut vielä hieman jäljellä, mutta osallistujamäärä oli tähän mennessä niin pieni, että hallitus päätti perua tapahtuman nyt kun siitä vielä selvittiin mahdollisimman pienin kustannuksin. Pahoittelemme tilannetta!

Agility Right from the Start- kirjan kirjoittajien, Emelie Johnson-Vegh:n ja Eva Bertilssonin (Ruotsi) seminaari ja käytännön koulutusviikonloppu pennuille ja nuorille koirille tullaan järjestämään syksyllä 2012. Seminaari on suunnattu harrastajille, kilpailijoille, kouluttajille sekä muille seurojen toimihenkilöille.

Koulutuksessa tullaan perehtymään pentujen ja nuorten koirien perustaitojen kehittämiseen ja agilityn pohjakoulutukseen. Seuratkaa liiton internetsivuja kevään ja kesän aikana!

” Agility truly is the ultimate dog sport! It combines speed and precision, teamwork and independence, dog training skills and handler finesse in a wonderfully complex mix.  Agility has the capacity to give both you and your dog innumerable moments of joy and exitement.”

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>