Uutisarkisto

Uutisten kommentointi

Kommentoithan uutisia aina koko nimelläsi. Sähköpostiosoitteita ei julkaista.

Kutsu SAGIn varsinaiseen kokoukseen

Aika: Sunnuntai 22.4.2012 klo 11.00

Paikka: Taitotalon kongressikeskus, Valimotie 8, 00380 Helsinki

Osallistuminen

Liiton kokouksessa puhe- ja äänioikeus on jäsenyhdistyksellä, jonka hallitus on hyväksynyt jäseneksi ennen liiton kokouksen ajankohtaa. Edellisen toimintakauden jäsenmaksun laiminlyöneellä jäsenyhdistyksellä on puhe- ja läsnäolo-oikeus liiton kokouksessa, mutta ei äänioikeutta.

Liiton kokouksessa jokaisella äänioikeutetulla jäsenyhdistyksellä on yksi (1) ääni. Sen lisäksi kullakin jäsenyhdistyksellä on enintään neljä (4) lisä-ääntä, joiden määrä perustuu jäsenyhdistysten jäsenten liiton edellisen toimintakauden aikana maksamien henkilölisenssien määrään (äänioikeusluokka) seuraavasti:

• 1-10 henkilölisenssiä yhteensä yksi (1) lisä-ääni
  • 11 – 50 henkilölisenssiä yhteensä kaksi (2) lisä-ääntä
  • 51 – 100 henkilölisenssiä yhteensä kolme (3) lisä-ääntä
  • yli 100 henkilölisenssiä yhteensä neljä (4) lisä-ääntä

Jäsenyhdistyksen puhe- ja äänivaltaa liiton kokouksessa käyttää jäsenyhdistyksen valtuuttama edustaja. Kukin valtuutettu voi edustaa vain yhtä jäsenyhdistystä. Liiton hallituksen jäsenillä, kannatusjäsenillä, kunniapuheenjohtajalla, kunniajäsenillä ja muilla luottamus- ja toimihenkilöillä on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus.

Valtakirjojen tarkastaminen suoritetaan klo 10.30 alkaen.

Jäsenyhdistys voi valtuuttamansa edustajan lisäksi lähettää kokoukseen useamman osallistujan, joilla on vain läsnäolo-oikeus kokouksessa.

Jäsenyhdistyksen edustajan ja muiden mahdollisten osallistujien nimet tulee ilmoittaa etukäteen keskiviikkoon 4.4.2012 mennessä ilmoittautumislomakkeella.

Käsiteltävät asiat

Liiton kokouksessa käsitellään liiton säännöissä 9 §:ssä mainitut liiton varsinaisessa kokouksessa käsiteltävät asiat sekä viimeistään kaksi (2) viikkoa ennen kokousta toimitettavalle esityslistalle merkityt muut asiat.

Hallituksen puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja valitaan vuosittain. Nykyistä puheenjohtajaa Jerkko Mäkelää ei sääntöjen mukaan voida valita uudelle kaudelle. Neljä (4) hallituksen jäsentä (Marika Kelokari, Kati Kollanen, Jari Lukkarinen, Tiia Vitikainen) ovat sääntöjen mukaisesti erovuorossa.

Helsingissä 19.3.2012

Suomen Agilityliitto

2 comments to Kutsu SAGIn varsinaiseen kokoukseen

• Minna Räsänen

Jos nyt ihan tarkasti liiton sääntöjä luetaan niin suora kopio sääntöjen kohdasta 9§ on:
    “Jos liiton jäsen haluaa jonkin asian liiton varsinaisen kokouksen käsiteltäväksi, tulee siitä ilmoittaa kirjallisesti hallitukselle viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta.”

Ihan vaan epäselvyyksien välttämiseksi…

• ax@snort.laminating” rel=”nofollow”>.…

ñýíêñ çà èíôó!!…

You can use these HTML tags