Hae TopTeam-valmentajaksi kaudelle 2024

Tule mukaan kehittyvään TopTeamiin rakentamaan entistäkin parempaa kokonaisuutta ja valmentamaan Suomen agilitylupauksia!

Suomen Agilityliiton koulutustoimikunta hakee valmentajia toteuttamaan vuoden 2024 TopTeam-kokonaisuutta. Tällä kertaa etsimme mukaan päävalmentajia, lajivalmentajia, fysiikkavalmentajia, mentaalivalmentajia ja muita urheilijoiden valmentamisen osaajia.

TopTeam-valmennus järjestetään kauden 2024 aikana kahdella alueella: etelä ja pohjoinen. Molemmilla alueella järjestetään neljä leiriä vuoden aikana ja niiden välissä voidaan sekä järjestää luentoja että edistää ja tukea ryhmäläisten omaa kehitystä eri tavoin.

TopTeam on suunnattu tavoitteellisesti treenaaville, ratavalmiille koirakoille, joilla on potentiaalia ja halu kehittyä kokonaisvaltaisesti.

Hae TopTeamin valmentajaksi jos….

• olet agilityvalmentaja, jolla on visioita ja valmennusideoita

• olet hyvä organisoimaan, johtamaan ja innostamaan muita

• tahdot olla mukana kehittämässä TopTeamia ja suomalaista agilitya

• olet valmentaja, joka innostuu yhteistyöstä ja tiimityöskentelystä

• uusien tapojen ja menetelmien kokeilu on mielestäsi kiinnostavaa

• arvostat moniammatillista yhteistyötät

Miten hakea?

Täytä tämä lomake. Kirjoita myös vapaamuotoinen teksti itsestäsi, osaamisestasi, kokemuksestasi sekä ajatuksistasi ja liitä se mukaan hakulomakkeeseen. Jos haet päävalmentajaksi kerro myös visiostasi ja valmennusideoistasi sekä ajatuksesi uuden TopTeamin teemoista ja tavoitteesta. Lue täältä lisää hakemisesta ja tehtävistä.

Valinta ja aikataulu

Koulutustoimikunta valitsee hakemusten perusteella ensin päävalmentajat. Päävalmentajat ja koulutustoimikunnan edustajat valitsevat sen jälkeen tiimit. Valmentajatiimit suunnittelevat yhdessä kauden valmennuskokonaisuuden alueittain.

1. Päävalmentaja- ja valmentajahaku 17.4.-7.5.2023

2. Valmennustiimin valinta - toukokuu

3. Kauden suunnittelu - touko-kesäkuu

4. Osallistujien haku - kesän aikana

5. Osallistujien valinta - syyskuun loppuun mennessä

TopTeamin budjetointi

TopTeam-alueiden budjetti luodaan yhteistyössä koulutustoimikunnan kanssa. Päävalmentajalta toivotaan ymmärrystä talouden suunnittelusta. Tavoitteena on, että tulos ei olisi tappiollinen.

Saako tästä korvausta?

Saa! Vastuutehtävistä, suunnittelusta ja valmennuksesta maksetaan palkkiot liittokouluttajien suositushinnaston mukaisesti. Sovituista erillisistä tehtävistä maksetaan tuntikorvausta.

Kysy rohkeasti lisätietoja:  koulutus-tmk@agilityliitto.fi

Hae mukaan tällä lomakkeella.

Lue täältä täältä ohjeita vapaan hakemuksen tekemiseen ja lisää infoa tehtävistä.