Anotut agilitykilpailut

Kilpailijalle

Kilpailunjärjestäjälle

Yksittäismittauksen pöytäkirjalomakkeet (HUOM! Lataa omalle koneelle)

• Yksittäismittausten pöytäkirja (voimassa 1.9.2020 alkaen) (PDF / täytettävä PDFdoc)
  • Yksittäismittausten pöytäkirja (voimassa 28.5.2022 alkaen) (PDF / täytettävä PDF / doc) - täytettävä tulossa viimeistään 28.5.
  • Protokoll över enskilda mätningar (i kraft fr.o.m 1.9.2020) (PDF / PDF (ifyllbar)doc)
  • Protokoll över enskilda mätningar (i kraft fr.o.m 28.5.2022) (PDF / ifyllbar PDF /doc) - täytettävä tulossa viimeistään 28.5.
  • HUOM! 28.5.2022 jälkeen käytettävät pöytäkirjat lisätään sivulle viimeistään 23.5.2022
  • HUOM! Saat lomakkeen tallennettua koneelle avaamalla liitteen ja valitsemalla oikealla yläkulmassa olevista kuvakkeista lataa-kuvakkeen (nuoli alaspäin)

Yksittäismittauksen tuloksen syöttölomake

Kilpailuun liittyvien raporttien palautuslomake

• HUOM! Ilmoitus Koiran käyttäytymisestä tulee 21.1.2022 alkaen suorittaa seuraavasti:
  • Ohjeessa koiran käyttäytymisestä tehtävistä ilmoituksista todetaan, että ”Tapahtuman järjestäjän edustajan tulee heti tapahtuman päätyttyä tarkastaa päivän aikana tehdyt ilmoitukset ja toimittaa ne ilman viivettä suoraan Kennelliittoon.” Käytännössä tämä tarkoittaa kilpailuviikonlopun jälkeistä maanantaita. Toivomme, että ilmoitus toimitetaan meille PDF- tai kuvatiedostona. https://www.kennelliitto.fi/lomakkeet/ohje-koiran-kayttaytymisesta-tehtavista-ilmoituksista-1.

• Ilmoitukset toimitetaan suoraan Kennelliittoon, kayttaytymisilmoitus@kennelliitto.fi, jolloin he pyytävät tarvittavat vastineet asianosaisilta suoraan.

• Nyt osa ilmoituksista tulee hyvinkin vanhalla lomakkeella. Vanhan lomakkeen käyttö ei tietenkään estä asian käsittelyä. Uutta lomaketta voi tilata Showlinkistä: tilaukset@showlink.fi tai klo 9-17, puh. 09 887 30312. Lomake on maksuton.

Kilpailukirjan ensimmäisen aukeaman sivut

Sääntömuutoswebinaari 2020

Pelilajit

Esteiden tarkastamislomake