Anotut agilitykilpailut

Kilpailunjärjestäjälle

Kansallinen sääntömuutos -koulutusmateriaali kilpailunjärjestäjille

Kilpailukirjan ensimmäisen aukeaman sivut

Yksittäismittauksen pöytäkirjalomakkeet (HUOM! Lataa omalle koneelle)

• Yksittäismittausten pöytäkirja (voimassa 28.5.2022 alkaen) (PDF / täytettävä PDF / doc
  • Protokoll över enskilda mätningar (i kraft fr.o.m 28.5.2022) (PDF / ifyllbar PDF /doc)
  • HUOM! Saat lomakkeen tallennettua koneelle avaamalla liitteen ja valitsemalla oikealla yläkulmassa olevista kuvakkeista lataa-kuvakkeen (nuoli alaspäin)

Yksittäismittauksen tuloksen syöttölomake

Kilpailuun liittyvien raporttien palautuslomake

Ilmoitus Koiran käyttäytymisestä - ohje raportoinnista

• Ohjeessa koiran käyttäytymisestä tehtävistä ilmoituksista todetaan, että ”Tapahtuman järjestäjän edustajan tulee heti tapahtuman päätyttyä tarkastaa päivän aikana tehdyt ilmoitukset ja toimittaa ne ilman viivettä suoraan Kennelliittoon.” Käytännössä tämä tarkoittaa kilpailuviikonlopun jälkeistä maanantaita. Toivomme, että ilmoitus toimitetaan meille PDF- tai kuvatiedostona. https://www.kennelliitto.fi/lomakkeet/ohje-koiran-kayttaytymisesta-tehtavista-ilmoituksista-1.

• Ilmoitukset toimitetaan suoraan Kennelliittoon, kayttaytymisilmoitus@kennelliitto.fi, jolloin he pyytävät tarvittavat vastineet asianosaisilta suoraan.

• Nyt osa ilmoituksista tulee hyvinkin vanhalla lomakkeella. Vanhan lomakkeen käyttö ei tietenkään estä asian käsittelyä. Uutta lomaketta voi tilata Showlinkistä: tilaukset@showlink.fi tai klo 9-17, puh. 09 887 30312. Lomake on maksuton.

Pelilajit

Esteiden tarkastamislomake

Estemuutokset 2023

Matkalaskuun liittyvä ohjeistus