Suomen Agilityliiton valmentajakoulutukset ovat vuorovaikutteisia ja sisältävät sekä itsenäisesti että ryhmässä toteutettavia tehtäviä. Tarkempi toteutusmuoto riippuu kurssin vetäjästä ja käytettävissä olevista resursseista. Valmentajakoulutuksia vetävät SAGIn liittokouluttajat. Olemme vuoden 2021 alussa ottaneet käyttöön sähköistä oppimisympäristöä, jonka avulla kaikki valmentajakoulutukset jatkossa toteutetaan.

Suomen Agilityliiton valmentajakoulutuksia toteutetaan kolmella eri tasolla: agilityn apuvalmentaja (AVA1), agilityvalmentaja (AVA2) ja agilityvalmentaja (AVA3). Lisätietoja valmentajakoulutuksista ja niiden järjestämisestä löydät täältä. Valmentajakoulutusten osaamistavoitteet löydät täältä. Valmentajakoulutuksia voidaan myös hyväksilukea aiemman osaamisen perusteella. Aiemman osaamisen tunnistamisesta löydät lisää täältä.

Vahvistetut valmentajakurssit löydät myös SAGIn kurssikalenterista. Kurssikalenterin näet kirjautumalla oppimisympäristöön sisään vierailijatunnuksella.