10.1. Seurafoorumi 1/22: Hallinto on hottia

Seurafoorumi 1/2022 korkkaa uuden vuoden

SAGIn koulutustoimikunta järjestää seuratoimijoille suunnatun Seurafoorumin maanantaina 10.1. klo 18.00 alkaen. Vuoden 2022 käyntiin polkaisevan Seurafoorumin aiheena on urheiluseuran hyvä hallinto ja aihetta lähestytään Olympiakomitean ja urheilun aluejärjestöjen Hyvän seuran hallinto -koulutuksen kautta. Kouluttajana on Olympiakomitean järjestöpäällikkö Rainer Anttila.

Hyvän seuran hallinto

Urheiluseuran toiminta perustuu seuran omiin sääntöihin ja yhdistyslakiin. Koulutuksessa käydään läpi hyvän seurahallinnon perusteita. Hyvä hallinto luo vahvan ja kestävän pohjan seuratoiminnalle. Tiedämme miten toimimme ja vältämme turhat riidat. Teemoina ovat mm. päätöksenteko seurassa, seuran hallinnon toiminta, jäsenyys ja maksut seurassa.

Mukaan kannattaa ottaa oman seuran säännöt. Koulutuksen aikana voidaan prosessoida seurojen omia sääntöjä.

Koulutuksessa käsiteltyihin aiheisiin voidaan mahdollisesti palata erillisessä keskusteluun painottuvassa tilaisuudessa, mikäli kiinnostusta sellaiseen on. Alustavaa kiinnostusta keskusteluihin osallistumiseen kysytään ilmoittautumislomakkeella.

Ilmoittaudu mukaan 6.1. mennessä: https://forms.gle/aGTC2spYs8BruHkD7