9.11.2021 Ennakkokeskustelutilaisuus: IT-työryhmä ja Projekti 0-rata

SAGI:n IT-työryhmä esittelee ennakkoon järjestettävässä keskustelutilaisuudessa projektisuunnitelman projektille 0-rata. Projektisuunnitelma on tarkoitus käsitellä vuosikokouksessa.

Projekti 0-rata on IT-työryhmän perustama projekti, jonka tarkoituksena on 2021 – 2023 vuosien aikana nykyaikaistaa ja kehittää nyt olemassa olevaa kilpailu – ja tulosjärjestelmää. Projekti on jaettu käyttäjäryhmittäisiin kehitysvaiheisiin. Käyttäjäryhmät ovat kilpailujärjestäjä, kilpailija, tuomari ja liitto.

Esittelytilaisuus järjestetään 9.11. kello 18.00 – 20.00, tilaisuudessa esitellään niin teknisiä muutoksia kuin käyttöliittymämuutoksia. Lisäksi tilaisuudessa esitellään toteutustapaa, budjettia ja arvioita työmääristä, joihin projektisuunnitelma perustuu. Toteutustavan yhteydessä esitellään myös, kuinka seurat ja eri käyttäjäryhmät saadaan mukaan kehitystyöhön, jotta järjestelmän kehitystyö on läpinäkyvää ja saavutetaan mahdollisimman paras tulos kehitystyössä.

Esittelytilaisuuteen ei tarvita erillistä ilmoittautumista, voit osallistua esittelytilaisuuteen tämän linkin välityksellä kun tilaisuus alkaa.