Agilityliitto ja noname monivuotiseen yhteistyöhön

Agilityliitto ja noname ovat ryhtyneet monivuotiseen yhteistyöhön.

Noname on jo aiempina vuosina toiminut SAGIn maajoukkuevaatettajana ja vuodesta 2023 eteenpäin yhteistyötä tiivistetään. Nonamen avainasiakaspäällikkö Kari Arposen mukaan yhteistyökumppanuus on luonteva jatkumo tähän saakka yhdessä taitetulle matkalle:

”Agilityssä yhdistyy monia meidän yritystoimintaan liittyviä arvoja. Samoin haluamme olla suomalaisena yrityksenä edelleen ketterä käänteissämme myös reilu 20 toimintavuoden jälkeen. Agilityssä urheilulajina yhdistyy hienosti yhteistyö, joka myös yritystoiminnassamme on arvossaan."

Noname on vuonna 1999 perustettu pohjoismainen urheiluvaatemerkki, jonka pääkonttori sijaitsee Vaasassa.

”Olemme toteuttaneet seuravaatetusta agilityseuroille toki jo aiemmin, mutta uskomme nonamella, että aito yhteistyö SAGIn kanssa mahdollistaa vielä paremman näkyvyyden lajin parissa ja seuroissa", Arponen kertoo.

Noname on myös vahvasti tukemassa agilityn maajoukkueiden valintaa tänä vuonna helmi- ja toukokuun karsintojen osakilpailuissa - ja mikä sen loogisempaa, sillä karsintojen päätteeksi Suomen parhaat koirakot pääsevät vetämään ylleen nonamen varta vasten maajoukkuetta varten suunnittelemat ja tekemät edustusvaatteet.

Lue nonamesta lisää täällä: https://clubline.nonamesport.com/fi / https://webshop.nonamesport.com/fi/

SAGIn jäsenseuroja suosittelemme olemaan yhteydessä seura-asutarpeiden tiimoilta suoraan nonamen avainasiakaspäällikköön Kari Arposeen: kari.arponen(at)nonamesport.com