Agilityliitto ja OneMind Dogs aloittavat yhteistyön

Agilityliitto ja online-koirankoulutuspalvelu OneMind Dogs ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka perimmäisenä tavoitteena on parantaa koirien ja näiden omistajien yhteistyötä niin arjessa kuin agilityssakin. Yhteistyöllä tähdätään niinikään yleisen agilitytietämyksen lisäämiseen ja siihen, että yhä useampi tavallinen koiranomistaja löytäisi tiensä upean harrastuksemme pariin.

Yksi OneMind Dogsin perustajista, toimitusjohtaja Noora Keskievari on iloinen alkaneesta yhteisestä taipaleesta:

“Uskon, että yhteistyö lajiliiton kanssa tukee molempien osapuolien tavoitetta parantaa koirien ja heidän omistajiensa suhdetta ja sitä kautta hyvinvointia.”

OneMind Dogs on vuonna 2012 perustettu kansainvälinen yritys, jonka koulutusmetodi pohjautuu koiran näkökulman ymmärtämiseen. Metodin loi alkujaan Janita Leinonen, kun hänen bordercolliensa Tekla kuuroutui yllättäen ja Janitan oli näin opittava kommunikoimaan tämän kanssa sanattomasti niin arjessa kuin agilityradallakin.

Tänä vuonna OneMind Dogs haluaa olla Agilityliiton toiminnassa mukana tukemalla erityisesti junioriharrastajia. Noora Keskievarin mukaan juniorit ovat todella tärkeä osa koko agility-yhteisöä ja erityisesti sen tulevaisuutta:

“Koiran kanssa liikkuminen ja yhteinen tekeminen rikastuttavat lasten ja nuorten arkea. Haluamme olla tukemassa vastuullisia koirankoulutustaitoja ja intoa koiran kanssa yhteiseen tekemiseen.”

Tutustu OneMind Dogsiin ja sen palveluihin tarkemmin osoitteessa www.oneminddogs.com/fi/.