Agilityn A-kilpailusääntö on hyväksytty (voimassa 1.1.2023 alkaen) - B-tason laji- ja arvosteluohjeet käsitellään elokuussa

Agilityn A-kilpailusääntö on hyväksytty - B-tason laji- ja arvosteluohjeet käsitellään elokuussa

A) kilpailusääntö:

• Kennelliiton valtuusto on hyväksynyt agilityn kilpailusäännön ja se on voimassa 1.1.2023 alkaen.
  • Lainaus Kennelliiton valtuuston pöytäkirjasta: “Suomen Kennelliiton valtuusto hyväksyi Suomen Agilityliitto ry:n esityksen agilityn uudeksi kilpailusäännöksi (A). Sääntö tulee voimaan 1.1.2023. Säännöt ovat voimassa vähintään viisi (5) vuotta voimaantulopäivästä eikä sinä aikana muutosesityksiä käsitellä.”

A kilpailusääntö on luettavissa agilitysäännöstön sivulta sekä suomeksi että ruotsiksi.

B) laji- ja arvosteluohjeet

• Kennelliiton koe- ja kilpailutoimikunta käsittelee Suomen Agilityliitto ry:n esitykset agilityn uudeksi laji- ja kilpailuohjeeksi elokuussa 2022. Kennelliitolta on saatu lupa julkaista vielä vahvistamaton laji- ja kilpailuohje.

Kennelliiton vahvistamattomat B-tason ohjeet löytyvät agilitysäännöstön sivulta yhdistettynä PDF-tiedostona.

Tiedotamme lisää asiasta Kennelliiton käsittelyn jälkeen.

Tutustu kansallisen sääntöuudistuksen koontisivuun täällä.

Agilityn kansallinen sääntöuudistus, yhteenvetosivu

Tiedustelut