Hae FCI JOAWC2020 -kisojen joukkueenjohtoon!

SAGI etsii nuorten kanssa hyvin toimeentulevia avuliaita ja tsemppaavia joukkueenjohdon jäseniä Suomessa järjestettäviin ensimmäisiin FCI:n nuorten avoimiin agilityn maailmanmestaruuskilpailuihin.

Ensimmäiset FCI:n nuorten avoimet maailmanmestaruuskilpailut (JOAWC) järjestetään 9.–12.7.2020 Suomessa (Vantaa, Hakunilan Urheilupuisto). SAGIn tavoitteena on lähettää kilpailuihin 40 koirakon joukkue.

JOAWC 2020 joukkueelle haetaan joukkueenjohtajaa sekä kahta avustajaa.

Joukkueenjohtaja (jojo) ja avustajat huolehtivat siitä, että kisaajat saavat keskittyä kisoihin 100-prosenttisesti. Joukkueenjohtaja toimii yhteyshenkilönä joukkueen ja kilpailun järjestäjän välillä.

Joukkueenjohdon tehtäviä ovat muun muassa:
– Ilmoittaa joukkue kilpailuihin
– Huolehtia käytännön järjestelyistä, kuten organisoida maajoukkueasujen jako
– Vastata joukkueen koulutuksellisesta valmentautumisesta (esim. leirit)
– Informoida kisaajia kisoihin liittyvistä asioista sekä toimia kisaajien tukena ja apuna kisapäivien ajan
– Vastata arvokilpailutiedottamisesta
– Raportoida kilpailumatkasta SAGI:lle

Tehtävään soveltuu parhaiten sellaiset henkilöt, jotka tulevat helposti toimeen muiden ihmisten ja erityisesti nuorten kanssa, ovat avuliaita, tsemppaavia ja hermot kurissa pitäviä. Hyvät organisointi- ja viestintäkyvyt helpottavat tehtävän hoitoa. Henkilöillä tulee olla aktiivinen ja tarmokas ote tehtävää kohtaan.

Tavoitteena on, ettei joukkueenjohtaja tai avustaja ole kilpailevan nuoren huoltaja.

SAGI maksaa joukkueenjohtajalle sekä avustajille majoituksen ja ylläpidon kilpailuiden aikana. Kaikille maajoukkuejohdon jäsenille maksetaan matkakorvaukset, päivärahat sekä veronalainen 75 € päiväkohtainen palkkio matka- ja tapahtumapäiviltä. Halutessaan palkkiosta voi kieltäytyä.

Haku on auki 20.1.2020 asti.

Hae tästä!

Lisätiedot: