Haku Strategiatyöryhmään, hakuaikaa jatkettu 30.11.2020 saakka

Omaatko mielestäsi halun olla laatimassa laajempaa kuvaa Suomen agilityn seuraavalle vuosikymmenelle?

Oletko hankkinut seura- tai toimikuntatyössä kokemusta lajimme eri osa-alueista muodostuvasta kokonaisuudesta?

Jos vastasit mielessäsi "kyllä" ja olet valmis käyttämään aikaasi työryhmässä laitathan Tapio Leppäselle vapaamuotoisen hakemuksesi yhteystietoineen 30.11.2020 mennessä sähköpostilla (tapio.leppanen@agilityliitto.fi).

Työryhmään kutsuttujen kokoonpano julkaistaan marraskuun alussa.

Lisätietoja tarvittaessa

Tapio Leppänen

Agilityliiton kevätkokous 2014 vahvisti liiton strategiset linjaukset vuosille 2015-2025. Mutta osa toimenpiteistä on linjattu vuodelle 2020 asti (lyhyen aikavälin tavoitteet). SAGI:n nykyinen strategia on esitelty https://drive.google.com/file/d/1lRz4Xsc8CmoxHqKYjix2bGHB6SPqjnSW/view .

Tätä pohjana käyttäen...

SAGIn hallituksessa on päätetty käynnistää strategiatyö, jossa laaditaan linjaukset vuosille 2021 - 2025 (lyhyen aikavälin tavoitteet) ja 2025 - 2030 (pidemmän aikavälin tavoitteet). Hallintotoimikunnan alla toimivan Strategiatyöryhmän puheenjohtajana toimii Tapio Leppänen. Työryhmän ensimmäinen Meet palaveri pidetään viikolla 50 ja tavoitteena on päivitetyn strategian esittely kevätkokouksessa 2021.