Hoopersin kilpailupäivien väliaikainen varaustaulukko julkaistu

SAGIn tavoitteena on aloittaa hoopersiin kilpailutoiminta 1.1.2025 alkaen. Hoopersin kilpailutoiminnan aloittamisen edellytyksenä on KITU3:n liittokäyttäjäosion käyttöönotto. Kilpailutoiminnan alkamisesta voi lukea lisää täältä.

KITU ei tällä hetkellä tue kilpailujenvarauksia hoopersin osalta. Seurojen toimintavuoden suunnittelun kannalta on oleellista kuitenkin avoimesti tiedottaa ja tietää hooperskilpailujen varaustilanne. Tämän vuoksi SAGI on julkaissut väliaikaisen hoopersin kilpailupäivien varaustaulukon. Seura on vastuullinen anomaan hooperskilpailun aikanaan SAGIn ilmoittaman aikataulun ja muun ohjeistuksen mukaisesti. Mitään tietoja kilpailupäivien varaustaulukosta ei siirry KITU:n puolelle.

Kilpailujärjestäjien toivotaan vievän vuodelle 2025 suunnitelluista kilpailupäivistä tieto hoopersin kilpailupäivien varaustaulukkoon (linkki kotisivuilla materiaalipankin “agilitykilpailujen materiaalit”-sivulla. Kilpailupäivien varauskalenteriin on pyydettävä seurakohtaiset muokkausoikeudet. Ne voi pyytää lähettämällä asiasta sähköposti hooperstyöryhmälle (hoopers@agilityliitto.fi). Kirjoita viestiin seuran nimi ja sähköpostiosoite, johon muokkausoikeus osoitetaan.

Kilpailuanomukset tehdään SAGIn ilmoittaman aikataulun ja muun ohjeistuksen mukaisesti.

Tiedustelut: hooperstyöryhmä hoopers@agilityliitto.fi