Kahdeksan koirakkoa varmisti maajoukkuepaikkansa JOAWC karsintakilpailuissa Liedossa 3.3.2024

Kuva: Rita Larjava/Mageeshot

Sunnuntaina 3.3.2024 oli tunnelma katossa ATT-areenalla kun kilpailtiin ensimmäisissä nuorten maajoukkueen karsintakilpailuissa. Maajoukkuepaikoista kisasi kaikkiaan 35 nuorta. Nuorista 16 kisasi ikäsarjassa u15 ja 19 ikäsarjassa u19. Nuoret kannustivat todella upeasti toisiaan ja yleisö eli mukana tunnelmassa. Suuret kiitokset kisajärjestäjä Agility-Team Turku ry:lle erinomaisesti hoidetuista kisajärjestelyistä ja nuorten upeasta huomioimisesta päivän aikana.

JOAWC-kilpailuun Belgian Sentower Parkkiin paikkansa karsintakilpailun kautta varmistivat seuraavat koirakot:

MINIT

U15   Julia Laakkonen & shelam Tiri (OKK)

U19 Elma Kiikka & shelam Iris (LAGU)

MEDIT

U15 Emma Kamunen & cocspa Morris (ARCT)

U19 Iris Niemistö & shelam Merle (VAS)

INTERMEDIATE

U15 Myy Kurkinen & borcol Eppe (JANKK)

U19 Minttu Mäkelä & borcol Poppana (JANKK)

MAKSIT

U15 Saimi Laakko & isovil Naomi (ETR)

U19 Sanelma Hakanpää & labnou Hannu (TVA)

SAGI toivottaa paljon onnea karsintakilpailun kautta paikkansa maajoukkueessa varmistaneille koirakoille sekä kaikille onnistuneita suorituksia tehneille. Olette upeita kaikki!

Maajoukkuetta tullaan täydentämään myöhemmin avautuvan pistehaun kautta. Seuraathan tarkasti julkaisuja lähiaikoina tähän liittyen.

Toivomme palautetta karsintakilpailuun liittyen tämän lomakkeen kautta. Palautteen voi antaa nimettömänä.