Liittokouluttajaoikeuksia myönnetty

SAGIn hallitus on myöntänyt liittokouluttajaoikeuksia Agilityvalmentaja II -pätevyyden omaaville valmentajille. Nyt myönnetyt liittokouluttajaoikeudet ovat määräaikaisia ja voimassa 1.9.2017 alkaen vuoden 2019 loppuun sakka. Liittokouluttajaoikeudet myönnettiin seuraaville henkilöille:

Mia Laamanen
Ari Korteniemi
Seppo Savikko
Julia Kärnä

Vuoden 2018 alusta alkaen vain liittokouluttajille myönnetään oikeus toimia kurssin vetäjinä seuraavilla kursseilla:

Koulutusohjaajan peruskurssi, järjestäjä SAGIn jäsenyhdistys
Koulutusohjaajan jatkokurssi, järjestäjä SAGIn jäsenyhdistys
Agilityvalmentajakurssi (2-taso), järjestäjä SAGI

SAGIn hallitus on vahvistanut liittokouluttajille kurssien vetämisen suositushinnan, joka on 500 € + alv / viikonloppu. Mikäli liittokouluttajaa käytetään tuntiperusteisesti esim. yhdistyksen koulutuksen ja valmennuksen suunnittelussa, on suositushinta 31,25 € / tunti + alv. Liittokouluttajat sopivat veloituksesta kuitenkin suoraan kurssien, koulutusten tai muun toiminnan kustannuksista järjestävän seuran kanssa. Liittokouluttajat ovat sitoutuneet omassa toiminnassaan SAGIn liittokouluttajan työjärjestykseen.

Liittokouluttajat ovat sopimuksen mukaan SAGIn jäsenseurojen käytettävissä avustaen koulutukseen ja valmennukseen liittyvissä asioissa, kuten seuran kokonaisvaltaisessa koulutuksen ja valmennuksen suunnittelussa, sekä voivat auttaa seurojen toiminnan kehittämisessä pitämällä seurojen kouluttajille ja valmentajille jatkokoulutuksia.