Ratkaisu estevälien mittaustavan muutoksesta siirtyy Kennelliiton koe- ja kilpailutoimikunnan seuraavaan kokoukseen helmikuun lopulle

SAGI jatkaa määrätietoisesti töitä viedäkseen estevälien mittaamista koskevan muutosesityksen läpi. Ratkaisu asiasta siirtyy Kennelliiton koe- ja kilpailutoimikunnan (KOKI) seuraavaan kokoukseen helmikuulle. SAGIn KOKIlle joulukuussa lähettämässä muutosesityksessä on tarkennettu esityksen taustoja. Keskusteluyhteys KOKIin on erittäin hyvä.

Vuodenvaihteessa 2023 on tullut voimaan suuri kansallinen sääntöpäivitys ja kilpailuissa noudatetaan 1.1.2023 voimaantulleita sääntöjä.

Tiedotamme asiasta lisää mahdollisimman nopeasti Kennelliiton käsittelyn edetessä.

Esteväliesitykseen liittyvä edellinen tiedote löytyy täältä. Muutosesityksen taustoja ja tietoja on avattu syyskokouksen kokoustiedotteessa.