SAGIn jäsenseurakyselyllä kartoitetaan seurojen perustietoja ja koulutustoimintaa

Agilityliitto toteuttaa nyt ensimmäistä kertaa laajemman kyselyn jäsenseuroilleen näiden toiminnasta ja myös tarpeista toiminnan kehittämiseksi. Kyselyyn vastaamiseen menee noin kymmenen minuuttia ja jokaisen jäsenseuran toivotaan palauttavan kyselyn 11.11.2022 mennessä.

Pääset kyselyyn tästä linkistä.

Lomakkeen kysymyksiä voi tarkastella ennakkoon ennen varsinaista vastaamista tästä linkistä. Näin kysymyksiin on mahdollista valmistautua tutustumalla seuran toimintaan viimeisen vuoden osalta.

SAGIn toiveena ja tavoitteena on kerryttää kyselyllä mahdollisimman paljon taustatietoa jäsenseurojensa agilitytoiminnasta. Vastauksia käytetään Agilityliiton toiminnan kehittämiseen, strategiatyössä ja lisäksi raportointiin Opetus- ja kulttuuriministeriölle liittyen agilityharrastuksen laajuuteen. Seurojen antamia vastauksia ei käsitellä seuratasolla mikäli lomakkeella ei pyydetä yhteydenottoa liitolta vastausten perusteella.

Vastausaikaa kyselyyn on 11.11.2022 saakka. Lisätietoja kyselystä antaa tarvitaessa SAGIn hallintotoimikunta sähköpostitse (hallinto-tmk@agilityliitto.fi).

SAGI kiittää lämpimästi jäsenseurojaan yhteistyöstä jo etukäteen!