Maalis- ja huhtikuun kisojen ilmoittautumiset avattavissa KITUssa, tilannekatsaus tulosten lähettämisestä Kennelliittoon

Uusia toimintoja seurakäyttäjien KITUun

Seurat voivat nyt avata KITUssa maalis- ja huhtikuun kisojen ilmoittautumiset. Ohjeistus on kuvien kera seuran käyttöohjeissa, joka löytyy myös sivuiltamme polusta Materiaalipankki - Strategiat ja ohjeet - KITU käyttöohjeet seuralle sekä KITUsta.

Uutena ominaisuutena on myös laskutushenkilön nimeäminen KITUun. Lähetämme jatkossa laskut KITUssa mainitulle laskutushenkilölle, koska Sporttirekisteri on poistunut käytöstä 28.1.2018. Tämän vuoksi seurojen täytyy nimetä KITUssa seurallensa laskutushenkilö.

Etkö näe seuravalikkoa vaikka sinulla tulisi olla seurasi käyttöoikeus? Lähetä sähköpostiin kitu@agilityliitto.fi sähköpostia. Kerro viestissäsi
A. minkä seuran oikeudet sinulle tulee lisätä (seuran koko nimi)
B. mitkä oikeudet (vaihtoehtoina puheenjohtaja, sihteeri, agivastaava, kituvastaava, kisavastaava eli koetoimitsija)
C. Sportti-ID:si

Löydät kyseisen ohjeen myös seuran KITU ohjekirjasta sivulta 3.

Tulosten lähetys Kennelliittoon

Kennelliiton järjestelmä ei tällä hetkellä ole valmis vastaanottamaan vuoden 2018 tuloksia johtuen mm. uusista pikkusäkäluokista. Kennelliiton henkilöt työskentelevät asian parissa jatkuvasti ja toivomme, että voimme pian lähettää tulokset myös Kennelliittoon.

Rankingin päivittyminen

Edellä kerrotusta lähetysongelmasta johtuen emme myöskään ole voineet päivittää rankingia reaaliaikaisesti. Ongelma on tiedossa ja myös meidän puoleltamme työn alla.