Seuravalmentaja, kiitos!

Valmentajan päivää vietetään tänä vuonna kolmatta kertaa lauantaina 25.9. Agilityvalmentajia on Suomessa arviolta yli tuhat ja valtaosa heistä toimii agilityseuroissa vapaaehtoispohjalta. Suomen Agilityliitto haluaa näin Valmentajan päivän korvilla nostaa esiin agilityn parissa toimivia seuravalmentajia, joita ilman ei agilityn seuratoiminta pyörisi! Kiitos siis kaikille seuravalmentajille, olette tärkeitä ja teette erinomaista työtä!

Katso SAGIn Valmentajan päivän videoista, mitä terveisiä agilityn seurakoutsit Raisa Hyvinkään Seudun Kennelkerhosta, Juho Rovaniemen Käyttökoirista ja Nina Hukka-Putkesta lähettävät kollegoille!

Onko teidän seurassa Suomen parhaat agilitykoutsit? Keitä valmentajia haluaisit tällä kertaa kiittää? Mitä terveisiä haluaisit lähettää muille seuravalmentajille tai omalle seurallesi? Jaa omat tervehdyksesi ja kiitoksesi vaikka instagramissa ja muista lisätä postaukseen #kiittikoutsi! Voit myös tägätä SAGIn @agilityliitto.

Lisätietoja Valmentajan päivästä Suomen Valmentajien nettisivuilla: https://www.suomenvalmentajat.fi/arvostus/valmentajan-paiva-25.9/