Suomen agilitykansa lahjoitti SAGIn järjestämän keräyksen kautta yli 6000 euroa Ukrainan nuorisomaajoukkueelle

Suomen agilityn maajoukkue on luovuttanut keräyksen viimeisen erän Ukrainan nuorisomaajoukkueelle Itävallassa käytävien MM-kilpailuiden yhteydessä keskiviikkona 21.9.2022. Keräys järjestettiin tukemaan ukrainalaisten nuorten osallistumista Suomessa pidettyihin agilityn junioreiden maailmanmestaruuskilpailuihin ("JOAWC2022") heinäkuussa 2022.

Keräyksen kokonaistuotto oli yhteensä upeat 6285 euroa. Suomen Agilityliiton puolesta haluamme esittää suuret kiitokset kaikille keräykseen osallistuneille. Teidän apunne Ukrainan junioreille on ollut todella tärkeä ja merkityksellinen. Se on mahdollistanut junioireille ja heille perheilleen paljon ja näyttänyt agilityn yhdistävän voiman.

Haluamme kiittää myös keräyksen ideoinutta ja keräyksen Facebook-ryhmää hallinnoinutta Julia Pitkärantaa. Pienet teot tulevat suuriksi kun saadaan iso joukko toimimaan yhdessä ja tukemaan apua tarvitsevia!

Kuva: Jukka Pätynen / Koirakuvat.fi