Teidän alueellenne AVA1-kurssi?

AVA1-kursseille on tuotettu uusi materiaalipaketti, jota on nyt mahdollisuus päästä käytännössä testaamaan ensimmäisten joukossa!

Agilityn apuvalmentaja (AVA1) -kurssi on suunnattu erityisesti aloitteleville valmentajille, mutta tarkempi sisältö ja keskustelut muokkautuvat osallistujien lähtötason mukaan. AVA1-kurssilla käsitellään muiden teemojen ohella mm. valmentajana toimimista, ryhmän ohjaamista, koiran oppimista ja perusfysiikkaan liittyviä asioita sekä koiran että ohjaajan kannalta. Tavoitteena on, että kurssin jälkeen osallistujat voivat toimia kokeneemmalle valmentajalle apuvalmentajana ja vetää itse yksittäisiä treenikertoja. AVA1-kurssin jälkeen osallistujat voivat jatkaa valmentajakoulutuksissa seuraavalle tasolle eli lähteä suorittamaan AVA2-sisältöjä.

Jo varmistuneet AVA1-kurssit löydät kurssikalenterista: http://palvelut.agilityliitto.fi/kurssikalenteri/

AVA1-kursseja vetävät ensisijaisesti AVA3-kurssille opiskelijana tai vetäjänä osallistuvat liittokouluttajat ja AVA1-veto-oikeuden saaneet opiskelijat - listan löydät täältä. AVA1-kursseja voitte seuraanne tiedustella suoraan lähialueella olevalta vetäjältä. Liittokouluttajilta voitte tiedustella AVA1-kurssin lisäksi AVA2-sisältöjä.

AVA1- ja AVA2-koulutuksista voitte myös olla yhteydessä koulutuskoordinaattoriin, joka voi välittää viestinne lähialueella olevalle liittokouluttajalle tai AVA3-kurssin opiskelijalle. Koulutuskoordinaattorin loman aikana 17.6.-19.7. voitte olla yhteydessä myös koulutustoimikuntaan.

Lisätietoja: koulutuskoordinaattori Kerttu Kaikkonen (kerttu.kaikkonen@agilityliitto.fi) tai koulutustoimikunta (koulutus-tmk@agilityliitto.fi)