Vapaaehtoishaku JOAWC2020-kilpailuiden vastuutehtäviin

Suomen Agilityliitto järjestää vuoden 2020 Junior Open Agility World Championship -kilpailut Vantaalla Hakunilan Urheilupuistossa 9.–12.7.2020. Kilpailuiden projektiryhmä on osittain jo koottu ja tapahtuman organisointi käynnissä.

Vastuutehtävistä vielä täyttämättä ovat:

• Toimistovastaava
  • Oheistoimintavastaava
  • Talkoovastaava
  • Kenttävastaava

Oletko sinä taitava juuri jossakin näistä tehtävistä? Kiinnostaako sinua tulla suunnittelemaan ja toteuttamaan vuoden parasta agilitytapahtumaa lapsille ja nuorille? Lue lisää vastuutehtävistä ja ilmoita kiinnostuksesi oheisella lomakkeella! Lomakkeella on myös avoin kenttä, jossa voit ilmoittaa toiveesi muusta roolista, jos osaamisesi ei liity nyt haussa oleviin vastuutehtäviin.

Tavoitteena on aikaansaava ja kannustava projektiryhmä

Projektin vastuutehtävissä keskitytään kisojen kannalta olennaisiin asioihin, tekemisen oikea-aikaisuuteen ja tehtävien koon kohtuullisuuteen. Jokaisella projektiryhmän jäsenellä tulee olemaan projektipäällikön ja muiden jäsenten tuki, eikä minkään asian kanssa tarvitse jäädä yksin. Tehtävät kuitenkin edellyttävät sitoutumista ja osallistumista kilpailuiden lisäksi suunnittelutyöhön tulevan talven ja kevään aikana.

Tule onnistumaan kanssamme!

Projektiryhmään kuuluvat jo: projektipäällikkö Tiina-Liisa Vehkalahti, kilpailuvastaava Jonna Väyrynen, viestintävastaava Tanja Köykkä sekä sponsori- ja palkintovastaava Kerttu Kaikkonen.

Tutustu vastuutehtäviin ja täytä lomake viimeistään 3.11.

Kysymyksiä? Vastaamme mielellämme!

Projektipäällikkö JOAWC2020