Yhtenäiset tulostiedot palvelevat agilityharrastajaa

Suomen Agilityliitto ja Suomen Kennelliitto tekevät entistä tiiviimmin yhteistyötä.

Suomen Kennelliiton ja Suomen Agilityliiton iso yhteinen urakka on loppusuoralla. Liittojen tulostietojärjestelmien välinen rajapinta on nyt valmis. Sen ansiosta Kennelliiton tapahtumakalenterissa näkyvät kaikki tulevat viralliset agilitykilpailut.

Samalla virallisten agilitykilpailuiden tulostietojen käsittely muuttuu notkeammaksi, ja tulokset näkyvät yhtenäisesti sekä Agilityliiton että Kennelliiton järjestelmissä. Uuden rajapinnan ansiosta tulokset siirtyvät Agilityliiton tietokannasta sähköisesti suoraan Kennelliiton jalostustietojärjestelmään.

Tästä lähtien tulostiedot ja ranking ovat ajantasaiset. Ranking päivittyy joka yö.

Järjestelmiin tehtyjen muutosten vuoksi osa Agilityliiton rankingiin sisältyvistä tuloksista jouduttiin käsittelemään uudelleen. Rajapinnassa ilmenneen teknisen ongelman vuoksi kaikki koirakoiden saamat SERT- ja LUVA-merkinnät eivät heti tallentuneet Kennelliiton jalostustietojärjestelmään. Siksi Kennelliiton vahvistus esimerkiksi koiran valioitumisesta on voinut viivästyä. Nyt tiedot on päivitetty, ja myös suurin osa SERT- ja LUVA-merkinnöistä on ajan tasalla.

Jos havaitset omissa tuloksissasi puutteita, lähetä tulosten korjauspyyntö osoitteeseen toimisto@agilityliitto.fi.

Lisätietoja:

Suomen Agilityliiton kilpailu- ja koulutussihteeri