Agilityliitto tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden lopputyöntekijälle - Kotisivumme tarvitsee päivityksen uuteen uskoon!

Suomen Agilityliitto tarjoaa opintojensa loppuvaiheessa olevalle lopputyön aiheeksi liiton kotisivujen päivityksen suunnittelua. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus päästä osaksi organisaatiota, joka on omistautunut agilityurheilun edistämiselle Suomessa.

Tehtävä voi sisältää kotisivujen rakenteen suunnittelun tai visuaalisen ilmeen suunnittelua, alustan rakentamista, sisältöstrategian luomisen tai sivuston käyttäjäkokemuksen parantamista. Kerro sinä! Me emme ole alan asiantuntijoita, sinä olet, ehdota siis omaa näkemystäsi lopputyösi sisällöstä, josta olisi apua pian alkavassa kotisivujen uudistusprojektissa.

Etsimme henkilöä, jolla on vahva visio digitaalisen sisällön luomisesta, kykyä työskennellä itsenäisesti ja ympärillesi muodostettavassa työryhmässä. Sinun avullasi haluamme vauhdittaa kotisivu-uudistuksen valmistumista ja saada ammattitaitosempaa näkemystä ja samalla antaa mahdollisuus opiskelijalle saamaan opiskelunsa päätökseen.

Tämä tehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden soveltaa tietojasi ja taitojasi käytännössä, samalla kun autat Agilityliittoa saavuttamaan tavoitteensa. Jos olet valmis tarttumaan haasteeseen ja haluat olla osa tätä innostavaa projektia, ota yhteyttä.

Lopputyöntekijälle maksetaan 500e stipendi.

Lähetä lopputyöajatuksesi osoitteeseen tytti.kayhko@agilityliitto.fi viimeistään 30.11.2023