Games SM 2020, Oulu 17.-19.7.2020

Games SM 2020 järjestetään Oulussa 17.-19.7.2020!

Samalla ratkotaan avoin suomenmestaruus ja australianpaimenkoirien rotumestaruus.

Kilpailujen tarkemmat tiedot julkaistaan järjestäjän Oulun Seudun Kennel- ja Agilityseura KAS ry:n kotisivuilla.

Terveiset kilpailujärjestäjältä:

"Haluamme nyt rohkaista seuraanne järjestämään harrastajille mahdollisuuksia harjoitella Games-luokkien sääntöjä. Nämä uudet peliluokat, snooker ja gambler, ovat saaneet valtavasti kannatusta omassa seurassamme, kunhan niitä on ensin päässyt testaamaan.

Tehokkaimpia uusien harrastajien kohdalla ovat olleet sellaiset harjoitukset, joissa ensin kerrataan sääntöjä ja tulkitaan ratapiirroksia, ja sen jälkeen tehdään rataa. Jo muutaman kerran harjoittelu voi kannustaa osallistumaan esimerkiksi SM-kilpailuihin, tai virallisten kisojen yhteydessä järjestettäviin Games-kilpailuihin.

Games-lajit ovat sellaisia, joissa koirakot pääsevät toteuttamaan taitojaan uudesta näkökulmasta. Esimerkiksi koira, joka ei pujottele hyvin, voi olla lajissa parhaimmillaan, koska keppien suorittamatta jättämisestä ei tule hylkäävää virhettä.

Games SM -joukkuekilpailu järjestetään ilmoittautuneiden koirien kesken yhteistuloksen perusteella. Toivottavasti näemme seuranne osallistuvan joukkuekilpailuun!

Haastamme teidät myös järjestämään ainakin yhden virallisen Games-kilpailun kuluvan vuoden aikana.

Kisaterveisin
Oulun Seudun Kennel- ja Agilityseura KAS ry"

Viimeisimmät Games säännöt löytyvät SAGIn sivuilta agilitysäännöstöstä "D.9 Muut kilpailumuodot- järjestämisohjeet"