Hallituksen kokoustiedote ja muuta ajankohtaista

Uusimman hallituksen kokoustiedotteen 04/2018 löydät Materiaalipankista. Kokoustiedotteessa on päätökset mm. vuoden 2018 arvokisoihin vaadittavasta tuplanollasta sekä SM-finaalien koirakkomäärästä.

Muistutuksena seuroille SAGIn jäsenyyden mukana tulevat jäsenedut. Etuihin kuuluu mm. Tuplaturva-vakuutus, joka kattaa laajasti kilpailu- koulutus- ja yhdistystoiminnassa syntyneet vahingot ja tapaturmat.

Toimistolla aloitti 26.4. kuukauden mittaisessa työharjoittelussa Anastasia Sergun, jonka terveiset tässä alla:

"Moikka!

Nimeni on Anastasia Sergun, 22-vuotias, Helsingistä. Opiskelen Laajasalon Opistossa crossmediatuotantoa. Valmistun käytännössä monimedia-alan osaajaksi toukokuun lopulla. Meidän opistossa opiskellaan kameran käyttöä, toimittajan työtä, erilaisia editointiohjelmia videoille sekä kuvankäsittelyä, live streamia ja niin päin pois.  Työskentelen koulun ohella osa-aikaisena huoltoasemalla Metsälässä. Olen suorittanut vuonna 2015 Suomen Liikemiesten Kauppaopiston eli merkonomin tutkinto löytyy myöskin taskusta.

Aloitin tänään 26.4.18 Suomen Agilityliitossa työharjoittelun, joka kestää noin kuukauden. Olen todella innoissani!

Luonteeltani olen avoin, sosiaalinen, reipas ja oma-aloitteinen tyyppi! Minuun pystyy tutustumaan helposti!

Ystävällisin terveisin,

Anastasia Sergun"