PrimaDog jatkaa Agilityliiton pääyhteistyökumppanina

PrimaDog ja Agilityliitto jatkavat monivuotista yhteistyökumppanuuttaan. Yhdessä PrimaDog ja SAGI haluavat edistää koirien kokonaisvaltaista hyvinvointia ja kannustaa agilityharrastajia valitsemaan parhaille ystävilleen ravitsevaa ja laadukasta ruokaa.

Pääyhteistyökumppanuus tarkoittaa esimerkiksi sitä, että PrimaDog näkyy vahvasti SAGIn järjestämissä arvokilpailuissa. PrimaDog palkitsee menestyneitä koirakoita rutkasti lihaa sisältävillä, vehnättömillä koiranruoillaan ja -herkuillaan.

PrimaDogin brändikoordinaattori Taru Niemelä on innoissaan yhteistyöstä, joka tavoittaa laajalti kaikentasoisia koiraharrastajia:

"Haluamme rohkaista jokaista ohjaajaa syöttämään koiralleen mahdollisimman laadukasta ruokaa. Olipa kyseessä sitten kilpaileva, aloitteleva, lopettanut tai omaksi ilokseen harrastava koirakko, PrimaDog tarjoaa huolettomia ja helppoja valintoja koiraystävän hyvinvoinnista huolehtimiseen."

PrimaDog on tamperelaisen Prima Pet Premium Oy:n tuotemerkki, jonka koiranruuat antavat pohjoista puhtia koirallesi unohtamatta koiran lajinmukaisia tarpeita. PrimaDogin ruuat suunnitellaan Tampereella, ja niillä on sadan prosentin tyytyväisyystakuu.

Lue lisää PrimaDogista: https://www.primadog.com/fi