Tervetuloa para- ja senioriohjaajille suunnattuun valmennusviikonloppuun!

Huom: Ilmoittautuminen senioriohjaajien osalta on suljettu suuren hakijamäärän vuoksi. Paraohjaajien kiintiössä on vielä muutama paikka jäljellä, joten niille paikoille ilmoittautuminen jatkuu vielä. Jos nämä paikat eivät täyty niin ne siirretään senioriohjaajille.

SAGI järjestää para- ja senioriohjaajille suunnatun valmennusviikonlopun Kuopiossa 7-8.10.2023 Koiraurheilukeskus SAVO:ssa. Viikonloppuun voi osallistua minkä tahansa tasoisen koiran kanssa. Tule hakemaan eväitä ja valmiuksia harjoitteluun!

Viikonlopun vetää Nina Hänninen ja Laura Sutinen. Kummallakin on pitkäaikaista kokemusta erityisesti koiran taitoihin rakentuvan ohjauksen valmentajana.

Kokonaisuuteen kuuluu etukäteistehtävä omien vahvuuksien mukaan rakennettavasta ohjaussysteemistä ja sitä käydään läpi viikonlopun aikana eri tavoin. Valmentajat toimittavat lisätietoa ennakkotehtävästä ennen kurssin alkua.

Halli jaetaan kahteen treenikenttään. Harjoittelu tapahtuu 4 koiran ryhmissä. Aikaa treenaamiselle lämmittelyineen ja valmentajan kanssa keskusteluun on varattu hyvin. Viikonlopun aikana on myös luvassa mielenkiintoisia luentoja esimerkiksi yksilölähtöisestä radan lukemisesta. Tarkempi aikataulu julkaistaan myöhemmin, mutta päivät alkavat noin kello 8 treenikentän järjestelyillä ja päättyvät treenien jälkeen noin klo 18. Halli on esteetön ja harjoittelu tapahtuu keinonurmipohjalla. Lisätietoja hallista.

Mukaan mahtuu 32 koirakkoa. Paraohjaajille (SAGIn erityislupa) on varattu 10 kiintiöpaikkaa, jotka täytetään ensin. Loput paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujilla tulee olla agilitylisenssi vuodelle 2023. SAGI tukee valmennukseen osallistumista ja omavastuuosuus on 25 €. Kuunteluoppilaspaikan hinta on 10 €. Valmennukseen liittyvät tiedustelut voi osoittaa sähköpostitse Vivian Viitaselle (vivian.viitanen@agilityliitto.fi).

Ilmoittautumisaika päättyy su 3.9.2023. Mukaan päässeille ohjaajille ilmoitetaan tarkemmat tiedot maksuohjeineen 6.9.2023.
Ilmoittautumislomake: https://forms.gle/FR71CHQrdLCbxodU7

Seuraava valmennus jo suunnitteilla KEVÄÄLLE 2024.