Sinusta SAGIn toimikuntalainen vuodelle 2020!

Suomen Agilityliitto ry toivottaa sinut tervetulleeksi osaksi liiton toiminnan kannalta elintärkeää vapaaehtoisjoukkoa! Toisin sanoen, liitto hakee vapaaehtoisia toimijoita kaikkiin toimikuntiin ja työryhmiin vuodelle 2020.

Toimikunta- ja työryhmätyössä pääset tutustumaan syvällisesti toimikunnan tai työryhmän vastuualueeseen ja vaikuttamaan siihen yhdessä muiden toimikuntalaisten sekä SAGIn hallituksen kanssa. Vapaaehtoistoiminnassa pääset oppimaan uutta ja toisaalta voit omalla osaamisellasi mahdollistaa suomalaisen agilityn eri osa-alueiden kehittymistä entistä paremmiksi! Ja mikä parhainta, samalla tutustut muihin agilitytoimijoihin ympäri Suomen!

SAGIn vapaaehtoisilta toivotaan ennen kaikkea positiivista asennetta sekä sitoutumista toimikunnan työskentelyyn. Tehtäviin perehdytetään.

Haku toimikuntiin on avoinna 31.12.2019 saakka. Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella. Kaikkiin lomakkeen täyttäjiin otetaan yhteyttä kahden viikon kuluessa hakuajan päätyttyä.

Onko sinulla kysyttävää toimikuntien toiminnasta? Voit kysyä asiaa suoraan eri toimikunnilta:

Ilmoittaudu mukaan!