Pyydämme seuroja ystävällisesti ottamaan yhteyttä virallisilla yhteydenottotavoilla, jotka on mainittu tällä sivulla.

Harrastajien toivotaan olevan ensisijaisesti yhteydessä omaan seuraansa agilityasioissa.

KITUun liittyvissä asioissa lähetäthän sähköpostia osoitteeseen kitu@agilityliitto.fi!

Toimisto

Palvelee puhelimitse ja sähköpostin välityksellä arkisin 9-15
Pyrimme vastaamaan meille tulleisiin sähköposteihin 3-4 arkipäivän sisällä

Toimiston henkilökunta:

Tytti Käyhkö
tytti.kayhko@agilityliitto.fi

Kilpailukoordinaattori

Marielle Wikman-Karstunen
marielle.wikman-karstunen@agilityliitto.fi

Koulutuspäällikkö

Viljami Saarivuo
viljami.saarivuo@agilityliitto.fi
koulutus-tmk@agilityliitto.fi

Viestintäpäällikkö

Eve Salo
Puh. 0405749160
eve.salo@agilityliitto.fi
viestinta@agilityliitto.fi

Toimintamme keskeisenä osana on erilaiset toimikunnat ja työryhmät, jotka koostuvat pääosin vapaaehtoisista. Voit lukea toimikuntien ja työryhmien vastuualueista lisää nettisivuiltamme kohdasta Agilityliitto - Organisaatio. Tavoitat heidän seuraavista osoitteista:

hallitus@agilityliitto.fi
Hallituksen kokoonpanon löydät nettisivuiltamme kohdasta Agilityliitto - Organisaatio - Hallitus. Sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi (at) agilityliitto.fi

Kilpailutoimikunta

kilpailu-tmk (at) agilityliitto.fi
Kilpailutoiminnan kehittämisestä ja organisoinnista vastaa kilpailutoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Koulutustoimikunta

koulutus-tmk (at) agilityliitto.fi
Koulutus- ja valmennustoiminnan järjestämisestä vastaa koulutustoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Hallintotoimikunta

hallinto-tmk (at) agilityliitto.fi
Järjestö- ja hallintotoiminnan organisoimisesta vastaa hallintotoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Viestintätoimikunta

viestinta (at) agilityliitto.fi
Viestinnästä vastaa viestintätoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Nuorisotoimikunta

nuoriso (at) agilityliitto.fi
Nuoristotoimikunta vastaa kaikkien nuorten ja junioreiden agilityharrastajien asioiden suunnittelusta ja valmistelusta.

Para- ja seniorityöryhmä

paragility (at) agilityliitto.fi
Para- ja seniorityöryhmä suunnittelee ja kehittää para- ja senioriharrastajien kilpailutoimintaa ja koordinoi koulutuksia.

Sääntötyöryhmä

saannot (at) agilityliitto.fi
Sääntötyöryhmä huolehtii kansallisen kilpailusäännöstön ja ohjeistuksen valmistelevista tehtävistä.

Mittaustyöryhmä

mittaukset (at) agilityliitto.fi
Mittaustyöryhmä koordinoi mittaustilaisuuksien suunnittelua ja toteutusta. Tiedot tulevista mittaustilaisuuksista julkaistaan nettisivuillamme, kun paikkakunta, päivä ja mittaavat tuomarit on varmistettu. Voit toivoa paikkakuntaa järjestävän seuran kautta, seurat voivat osoittaa toiveita mittaukset -sähköpostiosoitteeseen.

Tekninen tuki (kilpailu- ja tulosjärjestelmä KITU)

kitu (at) agilityliitto.fi
Tekninen tuki vastaa kilpailu- ja tulosjärjestelmän (KITU) tukipyyntöihin. Tekninen tuki toteutetaan pääosin vapaaehtoisvoimin.

KITUn käyttöohje on julkaistu osoitteessa http://bit.ly/ohje_kitu, josta löytyy kuva- ja video-ohjeita järjestelmän käyttöön.

Kurinpito

kurinpito (at) agilityliitto.fi
Suomen Agilityliiton kurinpidosta vastaa kurinpitolautakunta, jonka toimivalta perustuu liiton sääntöihin.

Laskutus

Olemme siirtyneet sähköiseen laskutukseen ja toivomme saavamme laskut ensisijaisesti sähköisessä
muodossa. Mikäli yrityksellänne ei ole mahdollisuutta toimittaa verkkolaskuja tai lähettää laskuja sähköpostilla,
voitte lähettää paperilaskut skannauspalveluosoitteeseen. Emme vastaanota laskuja käyntiosoitteeseemme.

1. Verkkolaskut

• Suomen Agilityliitto ry, 2017208-8
  • Verkkolaskuosoite: 003720172088
  • Operaattori: Maventa (003721291126)
  • Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*
  • *Käyttäkää tätä välittäjätunnusta mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.
  • Verkkolaskuosoite: FI8380001271176316
  • Operaattori: Danske Bank (DABAFIHH)

2. Laskujen vastaanotto sähköpostitse skannauspalveluun

• Laskut lähetetään palveluun sähköpostin PDF-muotoisina liitetiedostoina ja laskun liitteiden tulee olla samassa tiedostossa itse laskun kanssa.
  • Sähköpostilaskun osoite: 20172088@scan.netvisor.fi
  • Voit lähettää useita laskuja yhdessä sähköpostiviestissä, kunhan jokainen lasku on erillisenä liitetiedostona. Kaikilla tiedostoilla tulee olla eri nimi.
  • Yhden sähköpostin maksimikoko on 5Mb.
  • Liitteen nimen sallitut merkit ovat tavallisia kirjoitusmerkkejä, a-z, A-Z, 0-9. Ethän käytä erikoismerkkejä liitteiden nimeämiseen.

3. Laskujen vastaanotto postitse skannauspalveluun

• Osoitetietojen tulee olla täydellisinä sekä laskussa että kirjekuoressa, jotta lasku voidaan välittää nopeasti jaluotettavasti vastaanottajalleen.

Suomen Agilityliitto ry

20172088

80020 Kollektor Scan

• Lähetäthän skannausosoitteeseen ainoastaan laskumateriaalia. Nämä postit luetaan automaattisesti yrityksemme reskontraan, eikä mikään muu materiaali (esimerkiksi kuitit, liikelahjat, luottokortit ja pääsyliput) saavuta vastaanottajaansa tätä kautta.
  • Käytäthän mieluiten tekstissä vain mustaa väriä valkoisella pohjalla: se antaa selkeimmän lopputuloksen laskun tietojen tunnistusta varten.
  • Ethän käytä niittejä skannauspalveluun lähetetyissä laskuissa.

4. Matkalaskut ja kulukorvaukset

• Kulukorvaukset ja matkalaskut sähköpostitse osoitteeseen toimisto@agilityliitto.fi