Pyydämme seuroja ystävällisesti ottamaan yhteyttä virallisilla yhteydenottotavoilla, jotka on mainittu tällä sivulla.

Harrastajien toivotaan olevan ensisijaisesti yhteydessä agilityasioissa omaan seuraansa.

Kilpailu- ja koulutussihteeri

Marielle Wikman-Karstunen
marielle.wikman-karstunen (at) agilityliitto.fi
toimisto (at) agilityliitto.fi

Toimintamme keskeisenä osana on erilaiset toimikunnat ja työryhmät, jotka koostuvat pääosin vapaaehtoisista. Voit lukea toimikuntien ja työryhmien vastuualueista lisää nettisivuiltamme kohdasta Agilityliitto - Organisaatio. Tavoitat heidän seuraavista osoitteista:

Hallitus

Hallituksen kokoonpanon löydät nettisivuiltamme kohdasta Agilityliitto - Organisaatio - Hallitus. Sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi (at) agilityliitto.fi

Hallituksen puheenjohtaja

Ville Liukka
Puh. 045 122 6300
ville.liukka (at) agilityliitto.fi
puheenjohtaja (at) agilityliitto.fi

Kilpailutoimikunta

kilpailu-tmk (at) agilityliitto.fi
Kilpailutoiminnan kehittämisestä ja organisoinnista vastaa kilpailutoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Koulutustoimikunta

koulutus-tmk (at) agilityliitto.fi
Koulutus- ja valmennustoiminnan järjestämisestä vastaa koulutustoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Hallintotoimikunta

hallinto-tmk (at) agilityliitto.fi
Järjestö- ja hallintotoiminnan organisoimisesta vastaa hallintotoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Viestintätoimikunta

viestinta (at) agilityliitto.fi
Viestinnästä vastaa viestintätoimikunta, joka valmistelee ja esittää hallituksen päätettäväksi toiminta-alueeseensa liittyviä asioita.

Nuorisotoimikunta

nuoriso (at) agilityliitto.fi
Nuoristotoimikunta vastaa kaikkien nuorten ja junioreiden agilityharrastajien asioiden suunnittelusta ja valmistelusta.

Para- ja seniorityöryhmä

paragility (at) agilityliitto.fi
Para- ja seniorityöryhmä suunnittelee ja kehittää para- ja senioriharrastajien kilpailutoimintaa ja koordinoi koulutuksia.

Sääntötyöryhmä

saannot (at) agilityliitto.fi
Sääntötyöryhmä huolehtii kansallisen kilpailusäännöstön ja ohjeistuksen valmistelevista tehtävistä.

Mittaustyöryhmä

mittaukset(at) agilityliitto.fi
Mittaustyöryhmä koordinoi mittaustilaisuuksien suunnittelua ja toteutusta. Tiedot tulevista mittaustilaisuuksista julkaistaan nettisivuillamme, kun paikkakunta, päivä ja mittaavat tuomarit on varmistettu. Voit toivoa paikkakuntaa järjestävän seuran kautta, seurat voivat osoittaa toiveita mittaukset -sähköpostiosoitteeseen.

Tekninen tuki (kilpailu- ja tulosjärjestelmä KITU)

kitu (at) agilityliitto.fi
Tekninen tuki vastaa kilpailu- ja tulosjärjestelmän (KITU) tukipyyntöihin. Tekninen tuki toteutetaan pääosin vapaaehtoisvoimin.

KITUn käyttöohje on julkaistu osoitteessa http://bit.ly/ohje_kitu, josta löytyy kuva- ja video-ohjeita järjestelmän käyttöön.

Kurinpito

toiminnanjohtaja (at) agilityliitto.fi (kurinpitolautakunnalle osoitettavat asiat)
Suomen Agilityliiton kurinpidosta vastaa kurinpitolautakunta, jonka toimivalta perustuu liiton sääntöihin.

Laskutusosoite

1. Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: FI8380001271176316
Operaattori: Danske Bank (DABAFIHH)