Tilaa agilitylajien uusi sääntökirja viimeistään 15.11.2022

Agilitylajien kansalliset säännöt päivittyvät 1.1.2023 alkaen. Agilityliitto laatii painetun sääntökirjan, joka kattaa suomenkieliset A- ja B-tason säännöt. Jokaiselle Agilityliiton jäsenseuralle ja tuomarille toimitetaan yksi kopio kirjasta kuluitta ja muille kirjat ovat vapaasti tilattavissa.

Sääntökirjan tilaamisen aikataulu:

Tilaaminen ja tilauksen maksaminen:
Sääntökirjoja myydään yksittäin sekä kimppatilauksina.

• 1 kpl tilaus 10 €, sisältää postikulut
  • kimppatilaus 6 €/kpl + kohtuulliset postikulut

Kimppatilausten postikulut tarkentuvat, kun tiedämme paljonko esimerkiksi sääntökirja painaa. Toimisto lähettää laskun ilmoitettuun laskutussähköposti -osoitteeseen.

Jäsenseurat ja tuomarit:
Kullekin jäsenseuralle ja tuomarille (tuomarikurssilaisille heidän pätevöidyttyään ylituomariksi) toimitetaan yksi sääntökirja kuluitta. Jäsenseurojen ja tuomareiden ei tarvitse tilata kirjaa erikseen, vaan ne toimitetaan SAGI:n listojen mukaisille seuroille ja tuomareille. Tätä varten pyydämme tarkastamaan, että seurojen yhteystiedot ovat KITUssa ajantasalla ja tuomareiden agilityliiton yhteystietosivulla. Yhteystiedot päivitetään seurojen osalta itse KITU:n tietoihin ja tuomarit lähettävät asiasta sähköpostin osoitteeseen toimisto@agilityliitto.fi.

Lisätietoa:
Agilitysäännöstö