Uusi kilpailu- ja tulosjärjestelmä (KITU) on julkaistu

Uuden kilpailu- ja tulosjärjestelmän (KITU) ensimmäinen versio on julkaistu osoitteessa https://kitu.agilityliitto.fi/ . Lisenssinhaltijat voivat nyt rekisteröityä palveluun käyttäen sportti-ID:tään sekä Suomisportissa käyttämäänsä sähköpostiosoitetta. Tämän jälkeen he voivat ilmoittautua 2018 tammikuun kilpailuihin.

Käyttöönotossa huomioitavaa

• Sivulle tulee rekisteröityä ensimmäisellä käyttökerralla
  • Käytä rekisteröityessä sportti-ID:täsi ja Suomisportissa käyttämääsi sähköpostiosoitetta
  • Kirjoita sähköpostisi pienin kirjaimin - jos järjestelmä herjaa silti, että ei onnistu niin ota tekniseen tukeen yhteyttä ja tarkistamme asian
  • Sivustolla on valtava kävijämäärä, jonka vuoksi käytössä voi ilmetä pitkiä viiveitä
  • Kyseessä on ensimmäinen versio johon rakennetaan ja tuodaan uusia toimintoja useiden kuukausien aikana
  • Emme voi antaa koiranomistajille lupaa vaihtaa itse koiransa koko- tai tasoluokkaa. Olemme muuten tilanteessa jossa henkilöt voivat vapaasti ja aiheetta vaihtaa koirillensa pikkukokoluokan ja ilmoittautua väärin perustein. Toistaiseksi pikkuluokan koirat tulee ilmoittaa KITU-järjestelmään lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kitu@agilityliitto.fi. Laita viestiin:
    • Koiran rekisterinumero
    • Koiran virallinen nimi
    • Kopio mittaustodistuksesta

Seurapuoli julkaistaan pian ja tästä tiedotetaan kotisivuillamme sekä sosiaalisen median kanavillamme. Tiedotteessa kerrotaan myös tulevista koulutuksista.

Kyseessä on vasta ensimmäinen versio ja jatkamme uusien toiminnallisuuksien lisäämistä hiljattain. Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehitysideoita tämän lomakkeen kautta.

Kiireisissä tukiasioissa pyydämme lähettämään sähköpostia osoitteeseen kitu@agilityliitto.fi

Tarjoamme julkaisupäivänä 19.12. teknistä tukea seuraavina aikoina:
Klo 10:30-17:00 sähköpostitse kitu@agilityliitto.fi (suomi, englanti)
Klo 17:00-20:00 puhelimitse 050 321 28 64, sähköpostitse mia.laamanen@agilityliitto.fi (suomi, englanti, auttava ruotsi - vapaaehtoisvoimin toteutettava tekninen tuki)

Julkaisupäivän jälkeen teknistä tukea tarjotaan seuraavina aikoina:
Arkisin klo 10:30-14:30 sähköpostitse kitu@agilityliitto.fi
Arkisin sähköpostitse mia.laamanen@agilityliitto.fi (vapaaehtoisvoimin toteutettava tekninen tuki)