Vuoden 2024 agilityn halli-SM-kilpailut tulevana viikonloppuna 23.-24.3. Ukonniemi-areenalla Imatralla

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Vuoden 2024 arvokilpailujärjestyksessä seuraavana mittelöidään halli-SM-kilpailut 23.-24.3. Ukonniemi-areenalla Imatralla.

Viikonlopun tuomareina toimivat Tanskan Bonnik Berthelsen sekä hieman tutummat Allan Mattsson ja Esa Muotka! Jännityksellä odotamme millaisia kuvioita he ovat kisaajien ratkottaviksi suunnitelleet. Bonnik Berthelsen kommenttien perusteella keppitaidot saattavat olla ratkaisevassa asemassa ja odotuksena onkin nähdä huippusuorituksia Suomen parhaimmistolta vauhdikkailla, mutta haastavilla radoilla.

Viikonlopun aikana tullaan varmasti näkemään huiketa suorituksia, tunteiden vuoristorataa aina jännityksestä onnen kyyneliin asti. Kilpailut alkavat lauantaina klo 8.00 ja sunnuntaina klo 9.00, kilpailujärjestys on seuraava:

• La 23.3.2024 klo 8.00 S yksilökarsinnat

11.00 XS yksilökarsinnat

12.50 M yksilökarsinnat

15.40 S yksilöfinaalit

16.40 XS yksilöfinaalit

17.30 M yksilöfinaalit

18.45 joukkuefinaalit

• Su 24.3.2024 klo 9.00 SL yksilökarsinnat

11.45 L yksilökarsinnat

14.40 SL yksilöfinaali

15.40 L yksilöfinaali

17.00 joukkuefinaalit

Tulokset, ratapiirrokset sekä kaikki muu tärkeä info kilpailuihin liittyen osoitteesta agiarvokisat.com.

Halli-SM-kilpailuita voi seurata joko paikan päällä Ukonniemi-areenalla tai AgiLiven kautta. Myös perjantain etkokilpailujen lähetys katsottavissa AgiLivestä, katseluoikeuden voi ostaa hintaan 6 €/ pe+la tai pe+su tai 10 €/koko tapahtuma. Kilpailut käydään kahdella kentällä ja lähetys sisältää kiinteän kuvan kisakentiltä, lähtölistat, ratojen tulostilanteen, selostuksen molempina päivinä 1. kentältä sekä mielenkiintoisia haastatteluita, finaaliradoilla ohjattu kamera. Viikonlopun selostajina toimivat maajoukkuekarsintojen ensimmäisessäkin osakilpailussa selostuksellaan ihastuttaneet Suvi Halonen ja Rebecca Saleh. Kaikki AgiLiven tuotot vuodelta 2024 tullaan ohjaamaan maajoukkuetoiminnalle.

Kilpailutunnelmaa on tarjolla myös halli-SM-kilpailuiden sosiaalisessa mediassa, ota seurantaan siis kisojen viralliset Facebook ja Instagram tilit. Jos olet kilpailupaikalla yleisönä tai kisaajana, jaa kisatunnelmaa ja tägääthän meidät mukaan! @agilitynhallism2024 #agilitynhallism2024

Suomen Agilityliitto toivottaa vauhdikasta ja iloista kisaviikonloppua kaikille!