18.1.2023 Koulutus KITUn uusista ominaisuuksista

Agilityliiton IT-työryhmä järjestää koulutuksen liittyen kilpailu- ja tulosjärjestelmä KITUn uusiin ominaisuuksiin.

KITU3:n uusia toiminnallisuuksia otetaan käyttöön 1.2.2023 alkaen. Lisäksi KITU2:een on toteutettu uudet sääntömuutoksen vaatimukset 1.1.2022 lähtien. Näitä uusia toiminnallisuuksia koulutetaan tässä tilaisuudessa kisaajille ja seuroille.

Koulutuksen loppuosiossa käydään läpi kilpailutapahtuman anomusten muokkausta ja kilpailutapahtuman hallintaa eli ilmoittautumisten hallintaa. Tämä osio koskee siis pääasiallisesti vain seuratoimijoita.

Erillistä ilmoittautumista tilaisuuteen ei ole ja tapahtumaan voi osallistua aikataulun alta löytyvän linkin kautta. Koulutusta ei videoida, mutta edelleen tarkoitus on erikseen laatia videoitu koulutusmateriaali. Käyttäjämanuaali ja muita hyödyllisiä tietoja löydät täältä: Kilpailu - ja tulosjärjestelmän ohjeet -kansio.

Koulutustilaisuuden aikataulu:

19.00 – 19.15 Yleistä järjestelmän käytöstä kuten kirjautuminen (kisaajat, seurat)

19.15 – 19.30 Uudet sääntömuutokset 1.1.2023 ja järjestelmän toiminnallisuudet (kisaajat, seurat)

19.30 – 19.45 Muistutellaan kilpailuanomusten laadintaa mieliin ja esitellään muokkaus-toimintoa (seurat)

19.45 – 21.00 Ilmoittautumisten hallinta (seurat)

Linkki koulutukseen: https://meet.google.com/nyh-ioko-aow?hs=122&authuser=0

Lämpimästi tervetuloa hiomaan KITU-taitojasi!

Tutustu myös 29.12.2022 julkaistuun tiedotteeseen: Ohjeita kilpailu- ja tulosjärjestelmä KITUn käyttöön - kansallinen sääntöpäivitys astuu voimaan 1.1.2023